וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון פשוט פואטי": לוס אנג'לס בעננים אחרי הניצחון של הראמס בסופרבול

המאמן הצעיר אי פעם שמוכתר לאלוף ה-NFL, הקוורטרבק שסוף סוף הניף גביע אחרי 13 עונות, ה-MVP המפתיע שכיכב בקלאץ' והכוכב הוותיק שהתרגש בשביל האלופים הטריים. התגובות מהמשחק הגדול של אמריקה, כולל השחקן שחגג עם הצעת נישואים, חברו שמיהר ללידת בנו והפרשה של אמינם

לוס אנג'לס חגגה הלילה (בין ראשון לשני) את זכייתם המתוקה של הראמס באליפות ה-NFL, אחרי ניצחון דרמטי 20:23 על סינסינטי בנגאלס בסופרבול. המשחק הכי גדול באמריקה סיפק את הסחורה עם דרמה עצומה, שהוכרעה בזכות טאצ'דאון של קופר קאפ דקה וחצי לסיום שקבע 20:23 לקבוצה מעיר המלאכים, שגם אירחה את הריקוד הגדול הפעם. זו היתה האליפות השנייה בתולדות הראמס, 22 שנה אחרי זכייתם היחידה עד כה, כשמועדון עוד שיחק בסיינט לואיס.

בגיל 34 ואחרי 13 עונות בהן נחשב לאחד הקוורטרבקים הטובים בליגה, מת'יו סטאפורד סוף סוף זכה בתואר הראשון בקריירה, אחרי שרשם 283 יארד ושלושה טאצ'דאונים, אבל גיבור הלילה היה קאפ, שחיפה על היעדרו של אודל בקהאם ג'וניור שנפצע ברבע השני, וסיים עם 92 יארד וכאמור מהלך הקלאץ' שהטה את הכף לטובת המקומיים, וסידר לו את גביע ה-MVP של המשחק.

קאפ חתם פלייאוף מדהים בו שבר את שיא ה-NFL בתפיסות (33), כמעט ניפץ גם את שיא היארדים בתפיסה (478) והטאצ'דאונים בתפיסה (6) וחגג עם הגביע הנחשק. "פשוט אין לי מילים", הוא הודה בסיום. "אני פשוט אסיר תודה לכולם".

שון מקווי, שבגיל 36 ושלושה שבועות הפך למאמן הצעיר אי פעם שזוכה בסופרבול, אחרי שהשיאן הקודם היה מייק טומלין שזכה עם פיטסבורג ב-2009 בגיל 36 ו-10 חודשים, צהל: "אני מרגיש מדהים. אני כל כך גאה בחבורה הנחושה הזאת. אנחנו כל הזמן מדברים על גדולה תחרותית, איך להיות במיטבך כשצריך להיות במיטבך, והדרך שבה הצלחנו לנצח את הסופרבול הזה היתה פואטית".

עוד בוואלה!

צפו: מופע המחצית של ד"ר דרה, אמינם ושלל האורחים הקפיץ את כל הקהל בסופרבול

לכתבה המלאה

הליינבקר הוותיק וון מילר, שהוכתר ל-MVP של הסופרבול ב-2015 במדי דנבר והגיע לראמס באמצע העונה הנוכחית כדי להוסיף מניסיונו, התרגש: "יש לנו בקבוצה כל כך הרבה חבר'ה מוכשרים שעובדים קשה שהגיע להם הניצחון הזה, והתחושה נפלאה להעניק להם את זה. כולם כאן עבדו כל כך קשה לאורך כל הקריירה כדי להגיע סוף סוף לרגע הזה".

אם ההתרגשות באיצטדיון לא הספיקה, הגיע רגע מרגש במיוחד הודות לטיילור ראפ, הסייפטי של הראמס שניצל את הבמה הגדולה ביותר כדי לכרוע ברך מול חברתו במהלך החגיגות ולשלוף טבעת משלו, בנוסף לטבעת האליפות בה בדיוק זכה.

אבל כעבור זמן לא רב (שעתיים ו-17 דקות ליתר דיוק), נשבר גם שיא הרגש המשפחתי של שחקני הראמס, כשכהתופס ואן ג'פרסון התבשר שאשתו ההרה הרגישה צירים והובהלה לבית החולים. ג'פרסון, שרשם ארבע תפיסות ל-23 יארד במהלך המשחק, מיהר יחד עם בתו הגדולה להצטרף לאשתו, ובסיום הלילה האמוציונלי חבק את בנו השני, וגם טבעת אליפות חדשה.

אמינם לצד דר. דרה במהלך מופע המחצית בסופרבול. רויטרס
אמינם לצד דר. דרה במהלך מופע המחצית בסופרבול/רויטרס
אמינם כורע ברך במהלך מופע המחצית בסופרבול. רויטרס
אמינם כורע ברך במהלך מופע המחצית בסופרבול/רויטרס

* לא מעט שמועות היו סביב הופעת המחצית בסופרבול, כשאחת מהן טענה שהנהלת הליגה דרשה מהזמר אמינם שלא לכרוע ברך. כידוע, כריעת הברך היא דבר רגיש ב-NFL עוד מימי קולין קאפרניק (במחאתו נגד אלימות משטרתית) והמאבקים עם דונלד טראמפ, ובמהלך ההופעה אמינם ירד על ברכו והרכין ראש כתנועת המחאה המפורסמת.

אחרי השמועות הרבות, הליגה נאלצה להגיב: "צפינו בכל האלמנטים במופע במהלך החזרות הרבות שנערכו השבוע, והיינו מודעים שאמינם יעשה את זה". היה זה רגע סמלי, אגב, מאחר שאמינם כרע ברך בזמן שדוקטור דרה ניגן שיר של טופאק שאקור, הראפר האגדי שנורה למוות. כמו כן, נמסר שהליגה דרשה מדרה לא לשיר את השורה "עדיין לא אוהב את המשטרה" ("still not lovin' police") אבל גם זה לא קרה.

* עוד בלוס אנג'לס: ראש העיר אריק גארסטי הודיע שלאור הזכייה של הראמס, השלט המפורסם והאייקוני שבעיר "Hollywood" יוחלף בשלט "Rams House". לדבריו, "לעיר הזאת יש את הקבוצות הטובות בעולם והאוהדים הטובים בעולם, ואנחנו כבר מחכים להראות לעולם ולתת שואו שרק הוליווד יכולה לספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully