וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס ראמס זכתה בסופרבול

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 8:19

הטאצ'דאון של קופר קאפ דקה וחצי לסיום העניק לראמס ניצחון 20:23 וזכיה שניה בתולדותיהם. הבנגאלס שוב יורדים מנוצחים מהמשחק הגדול. קאפ זכה בתואר ה-MVP של המשחק

זה לא היה קל, אבל זה קרה, ובאופן הדרמטי ביותר. שלוש שנים אחרי שהפסידה בסופרבול באופן מביך, לוס אנג'לס ראמס חזרה למעמד, ניצחה את סינסינטי בנגאלס 20:23 וזכתה בגביע בפעם השנייה בתולדותיה. הבנגאלס, שהפגינו הרבה הרואיות בדרכם למעמד, היו קרובים, אבל שוב, כמו בביקורים הקודמים במשחק הגדול, ירדו מנוצחים.

זו לא הייתה דרך קלה. בדרייב האחרון והמנצח ידובר זמן רב, שכן לא רק הראמס עשו מהלכים גדולים, גם הקריאות של השופטים וזריקות הדגלים שקירבו אותם לאנדזון היו שנויות במחלוקת, אבל בשורה התחתונה הם אלה שניצחו - והם היו ראויים לכך.

קופר קאפ הרשים עם 92 יארד ושתי תפיסות לטאצ'דאון, אחת מהן, 1:29 דקות לסיום, הייתה המנצחת. הוא זכה בתואר ה-MVP של הסופרבול.

רבע 1: 3:7 לראמס

דה רוק הוציא את המשחק לדרך, לאחר שסינסינטי זכתה בהטלת המטבע ובחרה להגן. לאחר פתיחה של גישושים חזר הכדור ללוס אנג'לס, ומתיו סטאפורד שלח לייזר מדויק לאנדזון. אודל בקהאם ג'וניור היה שם - 0:7 מהיר לראמס. טאצ'דאון אחד יותר מהביקור הקודם שלהם בסופרבול ב-2020.

התגובה של הבנגאלס הגיעה רגע לפני סיום הרבע הראשון, עם מסירה עצומה של ג'ו בורו לג'מאר צ'ייס ל-46 יארד, אבל הגנת הראמס החזיקה מעמד והבנגאלס התפשרו על שער שדה - 3:7.

רבע 2: 10:13 לראמס

שתי מסירות מדויקות של סטאפורד קירבו את הראמס שוב לאנדזון של סינסינטי. סטאפורד שוב נצץ ועם מסירה לקופר קאפ, שהופקר לחלוטין, קבע 3:13. מהלך הבונוס לא צלח.

הבנגאלס אוהבים להתעורר מאוחר, כפי שהיה בגמר ה-AFC. בורו הצעיד אותם לאורך המגרש, ולבסוף, עם מהלך טריק, דווקא הרץ האחורי ג'ו מיקסון היה זה שמסר לטאצ'דאון לטי היגינס - 10:13.

הכדור עבר לראמס ובקהאם שמט מסירה פשוטה של סטאפורד ונפל לדשא ללא מגע יריב, סימן מאוד לא טוב ואולי אינדיקציה לפציעה חמורה ולקרע ברצועות שגרם לו להיעדר כמעט עונה שלמה ב-2020. בהמשך סטאפורד נחטף והכדור חזר לבנגאלס, להם הייתה הזדמנות לרדת להפסקה ביתרון, אבל בורו לא הצליח להצעיד אותם במורד המגרש - 10:13 היא תוצאת המחצית.

ואז הגיע מופע המחצית, עם הופעה מפתיעה של 50 סנט

רבע 3: 16:20 לבנגאלס

איזו פתיחה מהממת לרבע השלישי. 12 שניות בלבד לקח לבורו לחבור שוב להיגינס. ג'יילן רמזי מעד בכיסוי והיגינס תפס ורץ 75 יארד לאנדזון - 13:17 לבנגאלס.

המומנטום השתנה לחלוטין. סטאפורד, שנחטף בשלהי המחצית הראשונה, שוב מצא ידיים שחורות-כתומות. הבנגאלס מימשו את היתרון לשער שדה בלבד - 13:20 סינסינטי.

סטאפורד, שנראה קודם חסר אונים ללא בקהאם הפצוע, החל להתעשת, אבל נעצר במרחק של שער שדה. מאט גיי השחיל את הכדור בין הקורות - 16:20 לבנגאלס. זו גם הייתה תוצאת הסיום של הרבע.

רבע 4: 20:23 לראמס

שני הקוורטרבקים המשיכו להתקשות והכדור עבר מצד לצד. שניהם גם נפצעו, ולפחות לגבי בורו היה חשש שלא יחזור. הבנגאלס הניעו כדור על הקרקע עם מיקסון כדי לאכול את השעון אבל הכדור חזר לראמס. השעון המשיך לרדת, הראמס התקרבו לאנדזון ולבסוף העקשנות השתלמה. סטאפורד מסר לקופר קאפ, שתפס לטאצ'דאון מיארד אחד - 20:23 לראמס.

בורו לא ויתר, אבל הבנגאלס לא הצליחו להגיע לטווח שער שדה והכדור חזר לראמס - שיכלו לכרוע ברך ולנצח בנחת את המשחק.

מספרים

לוס אנג'לס ראמס: סטאפורד סיים עם 26 מסירות מוצלחות מ-40 ניסיונות, 283 יארד, שלושה טאצ'דאונים ושני איבודים. קאפ רשם 92 יארד ושני טאצ'ים, בקהאם סיים עם 51 יארד וטאצ'דאון. וון מילר וארון דונלד סיימו עם שתי הפלות קוורטרבק כל אחד, ובסך הכול הופל בורו שבע פעמים.

סינסינטי בנגאלס: בורו סיים עם 263 יארד וטאצ'דאון, מיקסון עם 6 יארד וטאצ'דאון במסירה ו-72 יארד על הקרקע. היגינס רשם 100 יארד ושני טאצ'דאונים, צ'ייס קטף חמישה כדורים ל-89 יארד.

  • עוד באותו נושא:
  • סופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully