וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זאת עונה לנצח את מכבי תל אביב. היה לנו משחק ביד, חבל"

13.2.2022 / 7:03

הפועל תל אביב מרוסקת לאחר ההפסד בדרבי: "פראיירים, נאיביים". רוזה יעזוב בימים הקרובים: "קיבל הצעה שאי אפשר לסרב לה, אם היה נשאר היה מתוסכל". חוסר אונים במועדון מול אלימות האוהדים: "זה עוד ייגמר ברצח"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:2, שער ניצחון דרמטי ליובאנוביץ'/ספורט1

1. בהפועל תל אביב ירדו מרוסקים לאחר ההפסד בזמן הפציעות בדרבי. "לוזרים", "נאיביים" ו"פראיירים" היו בין מונחי הביקורת שרצו חזק בסיום בין השחקנים ואנשי המועדון. יחד עם זאת, בהפועל תל אביב היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה ואמרו בסיום: "היינו טובים יותר ממכבי, לחצנו אותם ברוב המשחק והם התקשו להגיב, וזה מה שננסה לקחת מהמשחק הזה, זה והקהל המדהים שלנו שנתן הצגה".

ובכל זאת האדומים מאוד מודאגים, שכן זה הפסד שלישי ברציפות כשלפניהם מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי נתניה, והקבוצה תהיה חייבת לנצח לפחות באחד המשחקים הללו על מנת לא להגיע למשחק האחרון מול הפועל ירושלים בעמדת נחיתות במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון: "מכבי חיפה זה כמעט בלתי אפשרי לנצח, אבל נגד באר שבע בבית אנחנו נהיה חייבים להביא 3 נקודות", אמרו שחקנים.

קובי רפואה תירגל לאורך השבוע יהלום בקישור עם שי אייזן, אך לפני המשחק הודיע כי דן איינבינדר יפתח על חשבונו של הקשר. לאחר שגם מכבי תל אביב עלתה עם יהלום, פתחה טוב יותר וגם כבשה, רפואה שינה בשלב מוקדם, מה שיצר מומנטום לאדומים, כאשר מהדקה ה-20 ועד לסיום המחצית היו הרבה יותר טובים מהיריבה העירונית בדקות הכי טובות של הקבוצה מאז הגיע רפואה. אך שוב, כמו בפתיחה, גם בתחילת החצי השני כבשה מכבי תל אביב והאדומים נאלצו לרדוף.

לאדי גוטליב, מי שהיה לשחקן הכי יציב בהגנה העונה, היה חלק בשלושת השערים שספגה הפועל תל אביב: "כשהבאנקר הכי גדול בהגנה תופס משחק כזה קשה לנצח, אבל זה קורה" אמרו בהפועל. "זאת עונה לנצח דרבי, חבל, מכבי בלי ביטחון, הגנה חלשה, זה לא האופי של מכבי, הם נלחצו ואיבדו ביטחון, היה לנו משחק ביד ולא לקחנו, כל כך חבל".

שי אליאס עם דן איינבינדר שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
ערב קשה לעיכול. איינבינדר/דני מרון

2. פארליי רוזה הודיע בסיום לשחקנים כי הוא עוזב את הקבוצה בימים הקרובים ועובר לסין. מכאן הדעות לגבי המצב חלוקות. האדומים טוענים כי יש לו סעיף בהסכם לפיו הוא יכול להשתחרר מיידית תמורת 250 אלף יורו, ובעקבות הצעה שקיבל, בסך מיליון יורו לשנתיים, הוא יעזוב את הקבוצה.

מנגד, מתברר כי כבר תקופה יש שיחות עם נציגי השחקן על אפשרות עזיבה, כאשר בהפועל תל אביב אף התמקחו על המחיר אותו דרשו עבור שחרורו., וייתכן כי לא היו חייבים לשחררו במיידית אם לא היו מקבלים סכום שמספק אותם. בכל מקרה, גורמים במועדון אמרו: "עם הצעה כספית כמו שקיבל, אף אחד לא יכול להגיד לשחקן לא, גם אם היה נשאר הוא היה מתוסכל, זאת הצעה שאי אפשר לסרב לה".

קובי רפואה, ששמע על כך בסיום, לא כל כך הבין איך הדבר אפשרי, היה בהלם וניסה לבדוק עם ההנהלה את פשר העניין. המאמן אמר בחדר ההלבשה כי "זה מחליש אותנו משמעותית, מקווה שיישאר עד סוף העונה", אך רצונות לחוד, המציאות היא שככל הנראה היום יודיעו האדומים על עזיבת הברזילאי.

קובי רפואה, שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
נאיביים. רפואה/אודי ציטיאט

3. הפועל תל אביב תועמד לדין בפעם המי יודע כמה על השלכת אבוקות וחפצים ומספר סעיפים נוספים, כאשר במועדון חסרי אונים בנושא ולא יודעים מה עוד אפשר לעשות כדי למנוע זאת. במועדון ניסו אתמול לדלות פרטים על האירוע האלים בו התעמתו אוהדי שתי הקבוצות לפני המשחק, ואמרו: "זה עוד ייגמר ברצח האירועים האלה, המשטרה צריכה להיכנס לעובי הקורה ולסייע כאן".

משחקי יום ראשון בליגת העל

בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה
הפועל חיפה - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully