וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "התסכול אדיר, חילקנו מתנות". רוזה הודיע: בדרך לסין

מאמן הפועל תל אביב לאחר ההפסד 3:2 בדרבי: "צריך יומיים להתאושש מהמשחק הזה". האדומים עשויים לקבל 250 אלף יורו על הברזילאי

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:2, שער ניצחון דרמטי ליובאנוביץ'/ספורט1

איזה מפח נפש להפועל תל אביב. האדומים סיפקו את הדרבי הכי טוב שלהם מאז הניצחון האחרון באפריל 2014 ואחרי השוויון של אושר דוידה היה קרובים להשלים מהפך ולנצח לראשונה אחרי 21 מפגשים עירוניים, אבל בדקה ה-93 ג'ורג'ה יובאנוביץ' התגלה שוב כג'וקר של הצהובים וקבע 2:3 שהזכיר את הדרבי ממרץ 2014, אז ערן זהבי הכריע באותה דקה בדיוק וגרם לפאולו סוזה לרוץ אליו באקסטזה.

ההפסד הזה היה השלישי ברציפות של הפועל תל אביב והיא הסתבכה במאבק על הפלייאוף העליון. הפועל חדרה השתוותה אליה, מכבי נתניה התקרבה עד כדי נקודה ובני סכנין תוכל לעקוף אותה אם תנצח מחר את הפועל חיפה.

ואם לא די בהפסד הכואב, הקבוצה קיבלה עוד בשורה רעה בסיום המשחק, כשפארליי רוזה עידכן את חבריו שזה היה משחקו האחרון בקבוצה, והוא ככל הנראה עובר לליגה הסינית. בהפועל תל אביב הופתעו מהעדכון של רוזה, וטוענים שסעיף השחרור שלו תקף רק בקיץ. יחד עם זאת, אחת הקבוצות בסין רוצה אותו מיידית ומוכנה לשלם להפועל תל אביב פיצוי בגובה 250 אלף יורו.

שי אליאס עם דן איינבינדר שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
תסכול רב בסיום. שי אליאס עם דן איינבינדר/דני מרון
סטיפה פריצה שחקן מכבי תל אביב מול דורון ליידנר שחקן הפועל תל אביב, פארליי רוזה. דני מרון
בדרך החוצה. רוזה בדרבי הערב/דני מרון

קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב, התקשה להסתיר את האכזבה: "התסכול אדיר. כל שלושת השערים שספגנו לא מתאימים לרמות האלה, זה גולים של מתנות. גם אם עומדים ארבעה שחקני הגנה מול שמונה שחקני התקפה, ההגנה צריכה לקחת את הכדור האחרון הזה. אכזבה, אכזבה גדולה. יהיה זמן לאושש את השחקנים, גם האכזבה שלהם קשה. נפלנו היום בפן המנטלי, זה כל כך מתסכל. הייתה גם החמצה גדולה של דן איינבינדר. אפילו בתיקו הייתי מאוכזב. אני צריך יום או יומיים להתאושש מהמשחק הזה. מצפה לנו קרב על הפלייאוף העליון ואני מקווה שנהיה שם".

המאמן הוסיף: "היו הרבה פרקים במשחק שהיינו טובים יותר ממכבי, אבל גולים כאלה זה לוקסוס גדול מדי לתת ליריב. זה קטע פסיכולוגי ומנטלי. נצטרך להרים את השחקנים. הייתה הרגשה טובה לפני המשחק, גם לקהל, היינו שם ויכולנו לעשות את זה. יש לנו עכשיו תשעה ימים עד המשחק מול מכבי חיפה כדי לאושש את השחקנים".

בראשון:

הפועל חיפה - בני סכנין (19:00)
בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (20:15, ספורט2)

בשני:

עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (20:15, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully