וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן ביטון: "הכי שמח בעולם", יונתן כהן עקץ: "אופי לא קונים במכולת"

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 0:12

הקשר המצטיין חגג את ה-2:3 בדרבי, קרסטאיץ' נשם לרווחה: "היה לחץ גדול". גם החשבון הרשמי של הצהובים שלח עקיצה להפועל

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:2, שער ניצחון דרמטי ליובאנוביץ'/ספורט1

ג'ורג'ה יובאנוביץ' עשה הערב (שבת) ערן זהבי. החלוץ הסרבי, שרק הגיע יום לפני סגירת חלון ההעברות והספיק לכבוש שער ניצחון במשחק הבכורה שלו בשבוע שעבר, כבש הפעם בדקה ה-93 וסידר לצהובים 2:3 מתוק מאוד בדרבי, בדיוק כמו שעשה זהבי במרץ 2014 תחת פאולו סוזה. מכבי תל אביב רשמה ניצחון בצורה הכי מתוקה שיש בדרבי והחגיגות בצד הצהוב של העיר יהיו ענקיות בימים הקרובים.

צפו בחגיגות על הדשא

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב בדרבי 12 בפברואר 2022, ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב בדרבי מרץ 2014. דני מרון, יוסי ציפקיס
ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב בדרבי 12 בפברואר 2022, ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב בדרבי מרץ 2014/יוסי ציפקיס, דני מרון
מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מותר לחייך. קרסטאיץ'/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' שמר על קור רוח בסיום ואמר: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי אחרי המשחק הקשה הזה, וכמובן ברכות לאוהדים שתמכו בנו לאורך כל המשחק. זה היה דרבי גדול ויכולנו לצפות למשהו כזה. במחצית הראשונה היינו צריכים להבקיע יותר, ואז ספגנו שער קל מדי למרות שליטה שלנו. כולם היו בלחץ רב כי זה משחק גדול ולא היינו צריכים לספוג שערים כאלה. זה המשחק הכי גדול שיש בישראל, בלי ספק בכלל. האווירה הייתה מדהימה, גם על המגרש ואני שמח שלקחתי חלק במשחק הזה".

על ג'ורג'ה יובאנוביץ': "הוא כבש פעמיים בשני משחקים, אבל בשביל זה הוא הגיע. זה התפקיד שלו. דן ביטון היה טוב, אבל לא רק הוא. אני שמח שכל השחקנים שלי רצו יותר והם צריכים להמשיך כך".

קשר מכבי תל אביב דן ביטון, שהצטיין עם שני בישולים, אמר: "אני הכי מאושר בעולם שהצלחנו להכריע. מגיע לקהל שלנו. אני הכי גאה בחברים שלי, כולם השאירו את הלב על המגרש. אני הכי שמח בעולם. מי שמכיר אותי יודע שאני לא מדבר על עצמי. יש לנו מאמן טוב ושחקנים מעולים, הקרדיט לכולם. החבר'ה שמו את הלב על המגרש ואני שמח מאוד".

אקס מכבי תל אביב יונתן כהן צייץ: "אופי לא קונים במכולת".

במחזור הבא תתארח הפועל תל אביב אצל מכבי חיפה, מכבי תל אביב תארח את הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully