וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמון של מכבי תל אביב בביטון השתלם, ההחלטה לגבי קרסטאיץ' תוקדם?

13.2.2022 / 6:31

הצהובים חגגו את ה-2:3 המתוק בדרבי, גולדהאר מרוצה מהמאמן ונוטה לממש את האופציה לשנתיים נוספות בחוזהו, הקשר כיכב: "משחק שהקפיץ אותו כמה שלבים למעלה". יובאנוביץ' שוב היה הגיבור: "מזכיר את אלון מזרחי", ומה קרסטאיץ' מכין לזהבי?

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:2, שער ניצחון דרמטי ליובאנוביץ'/ספורט1

אחרי הניצחון המתוק אמש (שבת) בדרבי הסוער מול הפועל תל אביב (2:3), הנהלת מכבי תל אביב והבעלים מיטש גולדהאר מאוד מרוצים ממלאדן קרסטאיץ' ועשויים להקדים את ההחלטה על מימוש האופציה שיש איתו לשנתיים הבאות. מאמן מכבי תל אביב סוגר חודשיים בתפקיד עם תשעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד למכבי חיפה בכל המסגרות.

השבוע תחזור מכבי תל אביב לפעילות במסגרת הקונפרנס ליג וגם לאופן שבו היא תופיע בשני המשחקים מול פ.ס.וו אינדהובן יהיה משקל, אבל עד כה קיים סיפוק רב מעבודתו של הסרבי ותורמת לכך ההתחלה הנהדרת של ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן שקרסטאיץ' החליט שהוא רוצה לצרף. צמד השערים של החלוץ הסרבי בשני המשחקים שלו במכבי תל אביב, שהביאו גם שני ניצחונות נזקפים לזכות המאמן שרוצה להישאר במכבי תל אביב ביחד עם הצוות שלו מתוך מטרה להוביל את מכבי תל אביב בעונה הבאה לאליפות.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
גולדהאר השתכנע? מלאדן קרסטאיץ'/דני מרון

שני סיפורים היו אמש מבחינת מכבי תל אביב בדרבי. הראשון הוא זה של דן ביטון. כשקרסטאיץ' ישב על חומרי הוידאו של מכבי תל אביב בטרם ערך אימון ראשון בקרית שלום, דן ביטון צד את עינו. כשהוא החל לעבוד ולהדריך את הקבוצה במשחקים, ביטון היה חולה ונעדר מקרית שלום במשך יותר משבוע. קרסטאיץ' חיכה לו ודיבר על זה שכאשר הוא יחזור, הוא ישתמש בו הרבה. ביטון כבר איבד קצת מהמניות שלו עד שקרסטאיץ' נתן לו להבין כמה הוא מאמין בו.

אמש זה בא לידי ביטוי בבישולים המרשימים של הקשר. כל אחד היה יותר יפה מהאחר. ביטון היה גם זה שבישל את השער ליובאנוביץ' בשבוע שעבר מול קרית שמונה. לא סתם מסירות פשוטות שהופכות לבישול, אלא הכנה אמיתית לגולים מיוחדים. "דן היה צריך את המשחק הזה", אמרו אמש במכבי תל אביב. "זה משחק שהקפיץ אותו כמה שלבים למעלה. עכשיו החוכמה היא להמשיך ביכולת הזו. דן ביטון צריך מכאן להאמין בעצמו. הוא יכול לתת כאלה משחקים בקלות".

גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב עם דן ביטון. דני מרון
"צריך להאמין בעצמו". דן ביטון/דני מרון

ביטון לא תמיד נפתח, אבל אמש סיפר: "אחרי ה-2:2 דיברתי לעצמי ואמרתי שאנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה. יש לנו אנשים בקבוצה שאני מאוד אוהב. כל אחד מהם הוא בן אדם לפני שהוא כדורגלן. אני יודע שאנחנו לא עושים את העונה שרצינו, אבל ננסה לצאת מהמקום הזה למקומות הרבה יותר חיוביים".

הסיפור השני הוא זה של יובאנוביץ' ששוב הבקיע שער מנצח לזכות מכבי תל אביב וכבר במשחקו השני עשה זאת בדרבי. קרסטאיץ' סיכם עם החלוץ שלו עוד בימים שקדמו למשחק שהוא לא יפתח, אבל יובאנוביץ' לא צריך כנראה 90 דקות כדי לכבוש. "הוא חיית רחבה", אמרו עליו אמש במכבי תל אביב. "הוא אש בתוך ה-16. כל הזמן רוצה לכבוש. מאוד מזכיר את אלון מזרחי בהתנפלות על הכדור. הוא חי כל הזמן את השער". יובאנוביץ' יעזוב השבוע את המלון בו הוא מתגורר מאז שהגיע ויעבור לדירה שכורה. אחרי שמכבי תל אביב תשוב מהולנד בסוף השבוע, תגיע לארץ רעייתו עם שני ילדיו הקטנים.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב עם טל בן חיים, עידן נחמיאס. דני מרון
"חי כל הזמן את השער". ג'ורג'ה יובאנוביץ'/דני מרון

מכבי תל אביב תמריא ברביעי בבוקר להולנד למשחק הראשון מול פ.ס.וו אינדהובן. קרסטאיץ' מכוון להפתעה ולא מתכוון לוותר על הצ'אנס הגדול לחלוף על פני הקבוצה בה כזכור משחק ערן זהבי, אותו הוא עשוי לאמן בעונה הבאה במכבי תל אביב.

משחקי יום ראשון בליגת העל

בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה
הפועל חיפה - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully