וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "לחץ זה טוב". אהרוני: "בזכות העבודה נסגור את הפערים"

12.2.2022 / 20:52

בני הרצליה, שמעולם לא הפסידה להפועל חולון בגביע המדינה, תפגוש אותה בחצי הגמר בראשון (18:45). גודס לקראת המשחק: "ביום נתון הכל יכול לקרות". מגי בסגל חולון, דלטון וסמית' לא נרשמו

חצי גמר גביע המדינה הראשון לשנת 2022 ייערך מחר (ראשון, 18:45), כשמוליכת ליגת העל בני הרצליה תפגוש את הפועל חולון. המשחק הוקדם ביום בשל הדרישה הגדולה לכרטיסים לדרבי התל אביבי ביום שני, ובמשחק מחר צפויים להיות קצת פחות מ-5,000 צופים, כשהטבעת העליונה ביד אליהו לא תיפתח למשחק, וכל האוהדים יישבו בתוך האולם.

הנתונים: שתי הקבוצות נפגשו ארבע פעמים בלבד בהיסטוריה בגביע - ובכל המפגשים הרצליה ניצחה. המשחק הראשון היה בגמר הבלתי נשכח ב-1995, בסיומו הרצליה חגגה 77:88. עונה לאחר מכן השרוניים הדיחו את חולון בשני ניצחונות בתום קרב כפול בשמינית הגמר, ובעונת 2013/14 עשו זאת שוב עם ניצחון 73:79 בשמינית הגמר. הסגל של הרצליה כולל שני שחקנים שזכו בגביע המדינה - סנדי כהן ודורי סהר, לחולון רק אחד - גיא פניני. לא פחות משלושה שחקנים ומאמן אחד שיהיו במפגש הפעם, לא היו חלק מהקבוצות במפגש הליגה היחיד ביניהן העונה.

שחקן הפועל חולון גיא פניני. ברני ארדוב
הוא כבר הניף לא מעט גביעים. גיא פניני/ברני ארדוב

במרכז ההתמודדות: כריס באב. להפועל חולון יש הרבה אפשרויות בסגל לשחקנים שיתפוצצו, הרצליה תצטרך הרבה מאוד מהמנהיג שלה.

בכמה מילים: הקבוצה מהשרון חוזרת למעמד לראשונה מאז התפרק האיחוד של בני השרון לפני למעלה מעשור, והיא תופיע אליו כשהיא במקום הראשון בטבלה. בני הרצליה מגיעה עם הרבה מאוד ביטחון למשחק למרות ההפסד לחולון בליגה, ועם תחושה שיש לה הזדמנות אמיתית לצאת עם תואר שני היסטורי למועדון. מלבד באב וצ'ינאנו אונואקו, מי שנמצא בכושר נהדר הוא שון דאוסון שאף זומן לסגל נבחרת ישראל. חולון השיגה ניצחון יוקרתי מאוד באמצע השבוע בליגת האלופות נגד לודוויגסבורג, ורוצה להמשיך את המומנטום בגביע. הקבוצה של גיא גודס מגיעה עם סגל ישראלי קצר, כאשר בשלב זה עידן אלבר עוד נמנה על הסגל למרות שאמור לעבור לבאר שבע. הזרים שלא נרשמו למשחק הם היידן דלטון ואדם סמית'.

עוד בוואלה!

חולון גברה על הפועל חיפה בתום שתי הארכות ועלתה לחצי גמר הגביע

לכתבה המלאה
כריס באב, שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
בני הרצליה זקוקה ליום טוב שלו. כריס באב/ברני ארדוב

הציטוטים: "אנחנו משחקים נגד קבוצה שבמקום הראשון בליגה, עם מאמן שעושה עבודה מצוינת. זה הולך להיות מאבק קשה, 50-50, ביום נתון הכל יכול לקרות", אמר מאמן הפועל חולון גיא גודס לקראת המשחק. "יהיה מאמץ מהצד שלנו לעצור את הרצליה כקבוצה ולא רק כבודדים, כל אחד יכול לקלוע שם 25 נקודות. אנחנו צריכים לבוא מוכנים מנטלית ופיזית. מי שיתפוס את היום הכי טוב ינצח. אין יתרונות לתקציבים ודברים אחרים, לשמות, לניסיון יותר מדי, זה יום נתון".

קפטן הסגולים גיא פניני הוסיף: "בשבילנו זה כיף להיות במעמד הזה, כבוד גדול בשביל המועדון. אנחנו משחקים מול קבוצה מצוינת, בכושר טוב, מאוד כשרונית ומאומנת. יהיה לנו אתגר גדול לנצח מחר ולעלות לגמר. זה דרך ארוכה, התכוננו טוב, נביא את זה מחר למשחק. אני הגעתי לפה לפני 5 שנים וידעתי שאני מגיע למועדון עם מסורת ופוטנציאל. בחמש שנים האלה עברנו תהליך, נהיינו חברים קבועים במעמדים האלה. ברגע שיש לחץ וציפייה - אתה במקום טוב. אני שמח שיש את זה מאיתנו, זה שם עלינו קצת יותר. יש פה שחקנים שעברו כמעט הכל בכל המעמדים, ואנחנו נצטרך לשים את הדברים האלה בצד ולהתרכז במשחק עצמו".

"חולון קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין, סגל שחקנים מצוין. בניגוד אלינו שהרבה שנים המועדון לא היה במעמדים האלה, חולון כקבוצה זה מועדון מנוסה שהגיע למעמדים האלה", אמר מאמן בני הרצליה אורן אהרוני, "אנחנו מקווים שבזכות העבודה הקשה והאינטנסיביות שלנו נסגור את הפערים האלה. אנחנו כמועדון עם התקציב הכי נמוך בליגה. כריס וצ'ינאנו הם שחקנים חשובים בשבילנו, כריס מאוד מנוסה, צ'ינאנו פחות. הוא חווה את המעמדים האלה בקרואטיה, היו לנו משחקים השנה שאחד משניהם לא בא לידי ביטוי בצורה טובה ועשינו דברים טובים. זו הדרך שהביאה איתנו עד לכאן". קפטן הרצליה יאיר קרביץ הוסיף: "זה מרגש חד משמעית. אנחנו עובדים קשה מתחילת השנה, אני שמח שיש תוצאות לעבודה שלנו, שמח בשביל העיר על המעמד הזה, נעשה הכל כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully