וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון גברה על הפועל חיפה בתום שתי הארכות ועלתה לחצי גמר הגביע

בתום משחק רב תהפוכות הצליחה הקבוצה של גיא גודס להשיג את הכרטיס לארבע האחרונות במפעל בזכות 79:85. רגלנד (22) הצטיין

שלושה משחקים מתוך ארבעה ברבע גמר גביע המדינה נדחו בשל התפרצויות קורונה, ובמפגש שהתקיים הערב (ראשון) קיבלנו דרמה גדולה. הפועל חולון גברה 79:85 על הפועל חיפה בתום שתי הארכות ועלתה לחצי הגמר. האדומים מהכרמל קיוו לשחזר את הישג השיא שלהם בגביע המדינה ולהגיע עד חצי הגמר לראשונה מאז 1998/99, אך התעייפו בסיום וראו את היריבה חוגגת על חשבונם בדרך לארבע האחרונות במפעל.

המשחק החל טוב מבחינת המארחת, שהוליכה בתום הרבע הראשון, אך רבע שני מדהים של החבורה של אלעד חסין, בו רצו 8:30 העביר אליהם את ההובלה, כולל 17 הפרש בשיא. המארחת חזרה בזכות רבע שלישי נהדר, כאשר ג'ו רגלנד הוביל את הקאמבק המקומי. הקבוצה של גיא גודס כמעט איבדה את המשחק בתום הזמן החוקי, כאשר קאדים אלן החטיא על הבאזר. בהארכה הראשונה היה זה אדם סמית' שהחטיא על הבאזר, כאשר בשנייה הכוחות של האורחת אזלו וחולון סגרה ניצחון קשה ומתוק.

שחקן הפועל חולון סטיב זאק מול שחקן הפועל חיפה ג'יימס דיקי. ברני ארדוב
משחק רב תהפוכות בחולון. סטיב זאק/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

חולון פתחה טוב יותר, אך האורחת נצמדה וקבעה 11:11. החל משלב זה יצאה המארחת לריצת 0:8 וסיימה היטב הרבע הראשון בהובלת רפי מנקו, רגלנד וקייזר בדרך ליתרון 11:19 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

ג'יימס דיקי וקאדים אלן נכנסו לעניינים, ספנסר וייס צלף שלשה והפועל חיפה העבירה אליה את ההובלה בפתיחת הרבע השני עם ריצת 0:10 מהירה ומפתיעה. הדהירה החיפאית המשיכה, כאשר חולון לא הצליחה לעצור את הסחף. קאדים אלן הגיע לספרות כפולות בנקודות, והאורחת כבר עלתה ליתרון דו ספרתי. בסיום רבע בו קלעה כמעט פי שלוש ממה שקלעה ברבע הראשון, הוליכה הפועל חיפה 27:41.

שחקן הפועל חיפה בכדורסל גרגורי ורגאס מול שחקן הפועל חולון מייקל קייזר. ברני ארדוב
הפועל חיפה התפוצצה ברבע השני. ורגאס מול קייזר/ברני ארדוב
שחקן הפועל חיפה קאדים אלן מול שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. ברני ארדוב
הוליך את הפועל חיפה. קאדים אלן/ברני ארדוב

רבע 3:

ההפרש החיפאי הגיע כבר ל-17, אך חולון אט אט נגסה בפער של האורחת, ששוב נתקעה בהתקפה, כמו ברבע הראשון. ג'ו רגלנד וכריס ג'ונסון סייעו לקבוצה של גיא גודס להוריד את ההפרש עד מינוס 7, כשתי דקות לסיום הרבע השלישי. 49:53 בלבד להפועל חיפה לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

שלשה של פרדריק בורדיון מחקה לגמרי את כל הפער של האורחת, וקבעה 55:55. שלשה של רגלנד הנהדר כבר החזירה את היתרון לחולון לראשונה מאז פתיחת הרבע השני ועלתה כבר ל-4 הפרש, שתי דקות לסיום. המומנטום המקומי מעט נתקע, והפועל חיפה ניצלה זאת כדי להוריד ל-62:60, וגיא גודס ביקש פסק זמן. רגלנד החטיא שלשה בסוף שעון, ובצד השני קאדים אלן קלע סל, סחט עבירה וקבע שוב מהפך - 62:63 להפועל חיפה. ורגאס החטיא מהקו, קייזר קלע במתפרצת וקבע 64:64. אדים אלן החטיא על הבאזר, והמשחק יוכרע בהארכה.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד מול שחקן הפועל חיפה גרגורי ורגאס. ברני ארדוב
הנהיג קאמבק מקומי. רגלנד/ברני ארדוב

הארכה 1:

כמו כל המשחק, גם פרק הזמן הנוסף נפתח בנדנדה שהחליפה צד. האורחת הוליכה 64:67, החבורה של גודס קלעה שש נקודות רצופות. הפועל חיפה הגיבה בריצת 0:6 משלה כששלשה של וויל ריימן קבעה 70:73, 1:49 לבאזר. הפועל חיפה קיבלה הזדמנות לסגור עניין, אך התקפה רעה שלה הסתיימה בזריקה רעה של אלן. רגלנד קלע שלשה קריטית חצי דקה לסוף. שתי הקבוצות החטיאו כל אחת, ובסיום 45 דקות אנחנו עדיין ללא הכרעה, עם 73:73.

הארכה 2:

הכוחות אזלו לשחקנים של אלעד חסין בהארכה השנייה, בעוד בחולון אדם סמית' קיבל את ההחלטות הנכונות וקלע קליעות חשובות. החטאות של אלן ושמחון בישרו על הניצחון המקומי, כאשר נקודות מהקו של אדם סמית' וכריס ג'ונסון בסיום קבעו 79:85 לחולון, שעולה לחצי גמר גביע המדינה.

שחקן הפועל חולון פרדריק בורדיון עם אדם סמית'. ברני ארדוב
חולון בחצי הגמר. בורדיון/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: ג'ו רגלנד 22 נקודות ו-5 ריבאונדים, כריס ג'ונסון (10 ריב'), אדם סמית' (6 ריב', 5 אסיסטים) ופרדריק בורדיון 11 כ"א, מייקל קייזר (9 ריב') ורפי מנקו 8 כ"א, סטיב זאק 7, ניב משגב 4, גיא פניני 3.

קלעו להפועל חיפה: קאדים אלן 24 ו-9 ריבאונדים, גרוגורי ורגאס (8 ריב', 5 אסיסטים) 13, עמית שמחון ואיגור נסטרנקו 9 כ"א, ווילי ריימן 7, ג'יימס דיקי 6, סקוט ג'יימס 5 ו-9 ריב', ספנסר וייס ואופק אביטל 3 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully