וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההופעה הדומיננטית: אמביד עקץ את סימונס ושלח רמזים להארדן

סנטר פילי שסיפק 25 נקודות ו-19 ריבאונדים בניצחון על הת'אנדר התייחס לאקס: "לנצח משחקים לא היה בראש סדר העדיפויות שלו". על המזוקן: "יצטרך להתאים את עצמו"

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

בפילדלפיה טוענים כי בימים האחרונים, מאז ההודעה על הטרייד הגדול שהנחית את ג'יימס הארדן בקבוצה, מצב הרוח במועדון הוא מצוין. ג'ואל אמביד, שקלע 25 נקודות והוסיף 19 ריבאונדים ו-5 חסימות ב-87:100 על הת'אנדר דווח כמי ש"הגישה שלו השתנתה במובן החיובי ביותר של המילה". בסיום הניצחון על אוקלהומה סיטי התייחס הסנטר לשיתוף הפעולה הצפוי עם הארדן, וגם לעזיבה של בן סימונס והמתח בין השניים.

"אני שמח שאני לא הולך לענות יותר על שאלות בנושא הזה", אמר אמביד. "זה טוב לא רק בשבילי, אלא גם בשביל שאר השחקנים ובשביל כל הארגון. זה היה מצב מעצבן שנמשך לאורך כל השנה האחרונה, ואני שמח שכולם עברו הלאה. אני מאחל לכולם את הטוב ביותר עם מה שהם מנסים להשיג, אבל אני מתרכז בלנצח משחקים, אני כאן בשביל לזכות באליפות".

אמביד המשיך ועקץ את סימונס: "כשאתה מסתכל על מה שעשינו בעונה הרגילה בשנים האחרונות, היינו דומיננטיים, כך שחבל שלנצח משחקים לא היה הפקטור החשוב ביותר. זה חבל שבשבילו, להיות הכוכב של הקבוצה היה בראש סדר העדיפויות. מהצד שלי, אני תמיד חשבתי שהכול היה נהדר, ושההתאמה בינינו הייתה טובה מאוד. לרוע המזל, בן לא חשב כך, אבל אנחנו ממשיכים הלאה".

לגבי שיתוף הפעולה הצפוי עם ג'יימס הארדן: "כשאתה מסתכל על הקבוצות שזכו באליפויות בשנים האחרונות, כולן הניעו את הכדור. כולם משחקים הרבה פיקנרול ונראה שגם אנחנו צריכים לעשות את זה בהתקפה שלנו. כולנו נצטרך לתת מעצמנו. אני צריך לשחק יותר פיקנרול ופיקנפאפ כדי לעזור לחברים שלי לקבוצה, ולעזור גם לו (להארדן)".

עוד בוואלה! ספורט

הסיקסרס לא התקשו ללא הארדן, בוסטון עם ניצחון שביעי ברציפות

לכתבה המלאה
שחקן פילדלפיה סבנטיסיקסרס ג'ואל אמביד. Tim Nwachukwu, GettyImages
עוקץ את סימונס. אמביד/GettyImages, Tim Nwachukwu

אמביד המשיך: "גם הוא (הארדן) יצטרך להתאים את עצמו. הוא יותר שחקן שזורק מכדרור, אבל עליי עושים הרבה פעמים שמירות כפולות, אז הוא יצטרך גם להתרגל לזרוק ישר כשהוא מקבל את הכדור. אבל הכול זה חלק מתהליך העבודה".

באשר להארדן, בתקשורת המקומית בפילדלפיה נכתב כי הוא צפוי לא לשחק במשחקי סוף השבוע הקרוב. לפני פתיחת המשחק הלילה מול אוקלהומה סיטי, קיבלו בפילי את המזוקן עם סרטון שהוקרן באולם, שמראה מהלכים מהקריירה של הארדן, ובסופו של דבר תמונה שלו עם מדי הסיקסרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully