וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידענו שלא נשחרר את הצעירים, עכשיו זה הזמן שלהם להתפתח"

המנהל המקצועי בוושינגטון קבע שביל יישאר, סיפר שפציעתו טרפה את הקלפים ושלח מסר גם לאבדיה. וגם: התכניות לעמדת הרכז וההימור על פורזינגיס

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

השבוע האחרון היה סוער מאוד עבור וושינגטון וויזארדס. הקבוצה שהחלה נפלא את העונה והתדרדרה עד למקום ה-11 במזרח הבינה שהיא צריכה לבצע שינוי, ולהחליט לאן מועדות פני הקבוצה. השבוע הדרמטי החל כאשר נודע שבראדלי ביל ינותח ולא ישוב עד לסיום העונה, והמשיך כאשר אל הבירה הגיע בטרייד קריסטאפס פורזינגיס, שנשלח מדאלאס בתמורה לספנסר דינווידי ודאוויס ברטאנס. המנהל המקצועי של הוויזארדס, טומי שפרד, התראיין וסיכם את התקופה המשוגעת שעברה על הקבוצה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
עכשיו הזמן של הצעירים. אבדיה/רויטרס

אחרי שדינווידי, הרכז המוביל של הקבוצה, שוחרר בטרייד, המאמן ווס אנסלד ג'וניור אמר לפני המשחק האחרון מול ברוקלין כי דני אבדיה עשוי לקבל הזדמנות כמוביל כדור לאור הדקות שהתפנו בעמדה הזו. עם זאת, שפרד הבהיר כי הקבוצה תתמקד במציאת רכז בקיץ הקרוב: "התכנון היה ארוך טווח עם ספנסר אבל השינוי שעשינו היה יותר לגבי מה שיכולנו להביא. היו לנו רכזים נהדרים עם ג'ון וול שנפצע ואחרי זה ראסל ווסטברוק שהיה מצוין. נעסוק בנושא הרכז בקיץ דרך שוק השחקנים החופשיים ועד אז תהיה הזדמנות נהדרת לווס אנסלד ולצעירים להתפתח".

שמו של אבדיה הוזכר לא מעט כמועמד אפשרי לעבור בטרייד עבור כוכב שישחק לצד בראדלי ביל, אך הניתוח בידו של הגארד שינה את התכניות בנוגע לאבדיה ושאר השחקנים הצעירים בסגל. "ברגע שנודע לנו שבראדלי סיים את העונה, ידענו שלא נשחרר אף אחד מהשחקנים הצעירים או בחירות דראפט עתידיות", אמר שפרד, "ידענו שנמשיך לבנות את הסגל שלנו כדי שיהיה הסגל הנכון. פיתוח שחקנים זה אחד הדברים הכי חשובים לנו."

עוד בוואלה!

"זו הסיבה שאבדיה נבחר בדראפט, הוא החזיר היום על האמון בו"

לכתבה המלאה
בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
וושינגטון מתכננת את העתיד איתו. ביל/GettyImages, Scott Taetsch

אבדיה תרם 13 נקודות בניצחון על ברוקלין, וזכה למחמאות משפרד: "ראינו מול נטס הצצה לפיתוח השחקנים שלנו. מה שדני עשה אתמול - אפילו רק במהלך ההגנתי האחרון. אנחנו יודעים שהוא שומר מצוין. דני הוא פליימייקר משני מצוין ומקבל החלטות טוב. אז ניתן לו את האחריות הזו גם אם בדרך לא הכל יהיה חלק".

גם שאלת עתידו של ביל עמדה על סדר היום לא מעט בתקופה האחרונה, אך מבחינתו של שפרד, אין סימני שאלה בנושא: "הוא הודיע לי שהוא מתכנן להמשיך איתנו. הכוונה שלו היא להמשיך להוביל אותנו, בעתיד גם לאליפות. אבל יש לנו עוד הרבה לעבור כדי להגיע לרמה הזו, אין קיצורי דרך. אנחנו מתכננים שהוא יהיה כאן בעתיד, אם הוא ירגיש אחרת, הוא יידע אותנו".

ולמה לגבי פורזינגיס? הרכש הנוצץ מדאלאס נעדר מחמשת המשחקים האחרונים של המאבריקס בשל פציעה, אך יש סיכוי כי כבר במשחק הבא, נגד סקרמנטו בלילה שבין שבת לראשון, הוא יערוך הופעת בכורה בקבוצתו החדשה. בנוגע לטרייד הגדול בו נכלל הלטבי אמר שפרד: "כשקיבלתי את התפקיד, ג'רי ווסט אמר לי לא לפחד לקחת סיכון גדול. אני מכיר את קריסטאפס עוד מהימים שהוא היה בסביליה. ההזדמנות לגביו עם דאלאס התפתחה כחצי שעה לפני סיום הדדליין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully