וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הזכייה ההיסטורית: אצטדיון בסנגל ייקרא על שם סאדיו מאנה

הכוכב שהבקיע את הפנדל המכריע בגמר אליפות אפריקה זכה לכבוד מראש עיר הולדתו: "הכרת תודה מכל בני האזור, מגיעה לו מתנה". יחזור לסגל ליברפול בראשון?

תקציר: ליברפול - לסטר סיטי 0:2/ספורט1

סאדיו מאנה עשה השבוע היסטוריה כאשר הוביל את נבחרת סנגל לזכייה ראשונה בתולדותיה באליפות אפריקה. כוכב הנבחרת אמנם החמיץ פנדל במחצית הראשונה של הגמר נגד מצרים, אך דייק בפנדל המכריע בדו - קרב ונתן את האות לחגיגות גדולות במדינתו. אחרי שהפך לגיבור האומה, במולדתו החליטו לכבדו עם מחווה מדהימה במיוחד.

סאדיו מאנה, שחקן נבחרת סנגל. רויטרס
במדינתו מוקירים תודה. מאנה/רויטרס

בסדהיו, עיר הולדתו של כוכב ליברפול, ראש העיר עבדולאיי דיופ החליט לקרוא לאצטדיון העירוני על שמו של גיבור הזכייה: "זו הכרת תודה של כל בני האזור, הוא גרם לכולם להכיר את המקום וזו מתנה שמגיעה לו".

פרט להצלחות על המגרש, מאנה ידוע כמי שלא שוכח מאחור את הקהילה ממנה הגיע, ובשנים האחרונות תרם כלכלית לצורך בניית בית ספר ובית חולים באזור מולדתו.

עוד בוואלה!

מלך אפריקה בכל מובן אפשרי: דרכו של סאדיו מאנה לזכיה ההיסטורית

לכתבה המלאה
סאדיו מאנה, שחקן ליברפול. Naomi Baker, GettyImages
יחזור ללבוש אדום כבר בראשון? מאנה/GettyImages, Naomi Baker

אחרי שנשאר כמה ימים בסנגל כדי לחגוג את הזכייה באליפות אפריקה, מאנה חזר לאימונים היום (שישי), ויורגן קלופ יחליט האם להכליל אותו בסגל למשחק החוץ בראשון נגד ברנלי. "רגשית הוא כנראה עדיין בעננים", סיפר המאמן, "אבל מבחינה פיזית נצטרך לראות עד כמה אינטנסיביים היו הימים האחרונים עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully