וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון כפול: ברצלונה הביסה את ריאל בקלאסיקו ועלתה לפסגה

עודכן לאחרונה: 11.2.2022 / 23:41

הקטאלנים כבר הובילו ב-26 במדריד, אך "הסתפקו" ב-68:86 על הבלאנקוס, השלימו עליהם דאבל עונתי ועקפו אותם בטבלת היורוליג

10 המהלכים הגדולים של השבוע בליגה הספרדי בכדורסל/ספורט1

שלושה משחקים נערכו הערב (שישי) במסגרת המחזור ה-26 ביורוליג, כאשר במוקד הניצחון הגדול של ברצלונה בקלאסיקו על ריאל מדריד. בדומה לקטאלנים, גם פנאתינייקוס והכוכב האדום בלגרד השיגו ניצחונות חוץ - על וילרבאן וקאזאן בהתאמה.

ריאל מדריד - ברצלונה 86:68

הקטאלנים השיגו ניצחון חוץ יוקרתי, השלימו דאבל עונתי על היריבה המרה ועקפו את הבלאנקוס בדרך לפסגת היורוליג. הפתיחה של האורחת, שעלתה ל-2:24, היממה את הקהל בבירת ספרד, והיתרון בשיאו הגיע ל-26 נקודות - 10:36. הבלאוגרנה הורידו מעט הילוך במחצית השנייה, אך לא אפשרו למוליכה ערב המחזור לצמצם ליתרון חד ספרתי. ניקולאס לאפרוביטולה, שעבר הקיץ מריאל לבארסה, כיכב עם 20 נקודות ושבעה ריבאונדים. ארבעה שחקנים נוספים בשורות המנצחת קלעו בדו - ספרתי, אף אחד מהם הוא לא ניקולה מירוטיץ', שדווקא לא בלט בריצה הגדולה במחצית הראשונה שסיים עם תשע נקודות. אדי טבארס היה היחיד שבלט בשורות המפסידה עם 25 נקודות ב-100% מהשדה (10 מ-10).

ניקולה מירוטיץ', ברצלונה. Sonia Canada, GettyImages
ניצחון כפול לברצלונה. מירוטיץ'/GettyImages, Sonia Canada

קאזאן - הכוכב האדום בלגרד 84:77

דווקא אחרי שהפכה לאחת מהפתעות העונה, קאזאן חווה לאחרונה תקופה קשה שמדרדרת אותה חזרה למאבקי הפלייאוף. אחרי שהתאוששה משלושה הפסדים רצופים נגד נועלת הטבלה ז'לגיריס וגברו על צסק"א מוסקבה בשלוש הארכות בליגת ה-VTB, הקבוצה של ולימיר פראסוביץ' חזרה לסורה עם הפסד ביתי מול הקבוצה אותה כבר הביסה העונה ב-20 הפרש.

האורחת עלתה להפרש דו ספרתי ברבע הראשון, אך הרוסים חזרו לעניינים במהרה וגררו סיום צמוד. עם זאת, הרוסים החלו לאבד כדורים, וסלים חשובים של ניקולה קאלניץ', נייט וולטרס ואוסטין הולינס סידרו לסרבים ניצחון מרשים. קאליניץ' קלע 20 נקודות, וולטרס תרם 19. 18 נקודות של מריו הזוניה לא הספיקו בצד השני.

ג'ון בראון שחקן קאזאן. Sonia Canada, GettyImages
אכזבה לקאזאן. ג'ון בראון/GettyImages, Sonia Canada

וילרבאן - פנאתינייקוס 76:63

כשהיא נמצאת באחת העונות המחרידות בתולדותיה, פנאתינייקוס הצליחה לחייך לפחות לערב אחד עם ניצחון חוץ ראשון העונה. היוונים ראו כיצד המארחת מכרסמת בפער הדו ספרתי שהיה לאורחת בהפסקה, אך הצליחו להחזיק מעמד ולפגוע קשות בחלומות הפלייאוף של וילרבאן. אוקארו ווייט הוביל את המנצחת עם 19 נקודות, נמניה נדוביץ' הוסיף 18, דילן אוסטקובסקי היה השחקן הבולט היחיד בשורות המפסידה עם 18 נקודות.

לאחר המחזור ה-26 היורוליג תצא לפגרת בת שבועיים לטובת משחקי הגביע במדינות אירופה השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully