וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושיע: מריו הרמוסו סידר לאתלטיקו 3:4 משוגע על חטאפה

המשחק הדרמטי של העונה: האלופה איבדה יתרון 0:2 ביתי וגם נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של פליפה (58), אבל הבלם שכבש שער ניצחון גם מול ולנסיה, הכריע במספרת בדקה ה-89 והחזיר את האלופה למקום הרביעי. רק 0:0 לריאל מדריד מול ויאריאל

תקציר: אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 1:0/ספורט1

המחזור ה-24 בלה ליגה נפתח אמש (שישי) כאשר סביליה גברה 0:2 על אלצ'ה וצימקה את הפער מריאל מדריד, שמעדה עם 0:0 אצל ויאריאל. אלא שעם כל הכבוד לריאל מדריד, ה-משחק נערך בוונדה מטרופוליטנו, שם אתלטיקו האלופה ניצחה 3:4 את חטאפה עם דרמה מטורפת. ראיו הובסה בביתה 3:0 על ידי אוסאסונה, בעוד קאדיס וסלטה ויגו נפרדו ב-0:0.

גארת' בייל ריאל מדריד. רויטרס
המשקוף מנע ממנו שער. בייל מתוסכל/רויטרס

ויאריאל - ריאל מדריד 0:0

הבלאנקוס רחוקים מלהרשים, אבל נראה היה שהם משייטים לעבר תואר אליפות נוסף, בעיקר בזכות חולשת היריבות. אלא שהערב הבלאנקוס סיימו ב-0:0 שני ברציפות נגד ויאריאל. אחרי שאסנסיו הציל את הבלאנקוס מול גרנאדה, הערב המושיע בהיעדרו של בנזמה היה אמור להיות לוקה יוביץ'. החלוץ הסרבי שבר את מלכודת הנבדל בתוספת הזמן והקפיץ נפלא מעל רולי, אבל המשקוף הציל את ויאריאל מהפסד שהגיע לה לאור יחסי הכוחות במחצית השנייה. ויאריאל הייתה מעט טובה יותר במחצית הראשונה, אבל הבלאנקוס היו עדיפים בהרבה במחצית השנייה כשהמשקוף מונע גם מגארת' בייל להבקיע שער נדיר בדקה ה-55. בשורה התחתונה: סביליה מצמקת את הפער מהבלאנקוס לארבע נקודות בפסגה. ריאל מדריד תקווה שבנזמה הפצוע יעמוד לרשותה בעוד שלושה ימים, אז מצפה לה משחק קשה עוד יותר, בחוץ נגד מסי ופריז סן ז'רמן בליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מרסלו ריאל מדריד. רויטרס
התקשה מאוד מול צ'וקווזה. מרסלו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 6: סמואל צ'וקווזה תעתע בשחקני ההגנה של ריאל מדריד, חדר לרחבה והוציא כדור מסוכן שהורחק ברגע האחרון.

דקה 18: כמעט הראשון של ויאריאל. אלברטו מורנו התגבר על השומר שלו ומטווח של 17 מטרים הפציץ לקורה.

דקה 30: מרקו אסנסיו דרך בצורה גסה בשחקן יריב כשניסה לעבור אותו. השופט חס עליו ושלף לו צהוב בלבד במקום להרחיק אותו.

דקה 42: קאסמירו שלח כדור עומק נהדר לבייל, שהשתלט יפה וניסה להקפיץ מעל רולי, שהדף לקרן.

דקה 55: בייל קיבל כדור מוויניסיוס, הטעה את השומר שלו והפציץ ברגל שמאל החזקה שלו למשקוף.

דקה 90+1: וואו, כמעט שער דרמטי לריאל מדריד. יוביץ' שבר את מלכודת הנבדל והקפיץ מעל רולי, אבל הכדור ננעץ במשקוף.

מריו הרמוסו אתלטיקו מדריד. רויטרס
המושיע. מריו הרמוסו/רויטרס

אתלטיקו מדריד - חטאפה 3:4

עד כמה חריג המשחק הזה ועד כמה חריגה העונה הזו של אתלטיקו מדריד? קבלו נתון. ב-18 מפגשי הליגה שקדמו למשחק הזה בין שתי הקבוצות הללו אתלטיקו ספגה שער אחד בלבד, וגם הוא היה בסיבוב הקודם. אם לוקחים בחשבון גם את שני מפגשי הגביע, אז ב-20 המפגשים האחרונים אתלטיקו ספגה פעם אחת בלבד. הערב ב-42 דקות הקבוצה של סימאונה שילשה את כמות הספיגות, אך עדיין הצליחה להראות המון אופי וכפי שקרה לה גם מול ולנסיה בבית, לרשום ניצחון דרמטי ובזכות אותו שחקן בדיוק. המשחק נפתח עם החמצת פנדל של סוארס, אבל קוראה (19) וקוניה (27) קבעו 0:2 נינוח. אתלטיקו חשבה שהיא בדרך לניצחון קליל, אבל ההגנה שוב קרטעה ואפשרה למיוראל לצמק (30) ואנס אונאל הפך עם שני פנדלים (37 ו-42). ממש לפני השריקה להפסקה קוראה השלים צמד וקבע 3:3 מדהים. גמור? ממש לא.

האלופה נותרה בעשרה שחקנים לחצי השעה האחרונה בגלל אדום מטופש של פליפה. אלא שבמקום לנצל את היתרון המספרי חטאפה נרדמה ומריו הרמוסו כבש את שער הניצחון בדקה ה-89 עם מספרת מתוך הרחבה, וואו איזה משחק. אתלטיקו חזרה שוב למקום הרביעי על חשבון ברצלונה בזכות הניצחון הזה, אך עם ההגנה הזו קשה להאמין שהיא תשיג אפילו את הכרטיס לליגת האלופות. מצד שני, אף פעם אל תספידו את דייגו סימאונה.

שחקני סביליה רפא מיר, אלחנדרו פאפו גומס חוגגים. Fran Santiago, GettyImages
צימקו את הפער מריאל מדריד. גומס וז'ורדן/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - אלצ'ה 0:2

האנדלוסים שסיימו את שלושת משחקי הליגה האחרונים בתיקו חששו מאיבוד נקודות נוסף בקרב על הפסגה מול ריאל מדריד, אך התעשתו בזמן כדי לגבור על הקבוצה שרק בחודש שעבר חילצה נקודה בחוץ נגד הבלאנקוס. מבצע אישי של פאפו גומס העלה את המארחת בדקה ה-70, אנתוני מרסיאל הגביה לרחבה כעבור חמש דקות וראה כיצד רפא מיר נוגח לרשת את ה-0:2. כעת הפער מהמוליכה ירד לשלוש נקודות, לפחות עד למשחק של המדרידאים בחוץ מול ויאריאל.

משחקים נוספים

ראיו וייקאנו - אוסאסונה 3:0
לאוסאסונה: יון מונקאיולה (8), רובן גרסיה (40), קיקה גרסיה (90+3)

קאדיס - סלטה ויגו 0:0

בראשון ברצלונה תתארח אצל אספניול לדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully