וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביאו לו את ריאל: אמבפה נתן לפ.ס.ז' 0:1 על ראן בדקה ה-93

ארבעה ימים לפני המפגש הנוצץ בליגת האלופות, הצרפתי נהנה מבישול של מסי וחילץ את מוליכת הטבלה מתיקו ביתי מאכזב נגד הקבוצה לה הפסידו בסיבוב הקודם

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

ארבעה ימים לפני המפגש הראשון עם ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן הגיעה לחזרה הגנרלית במסגרת הליגה הצרפתית, ורגע לפני שראתה כיצד ראן גוזרת עליה איבוד נקודות נוסף אחרי שגברה עליה בסיבוב הקודם, הגיע הצמד ליאונל מסי וקיליאן אמבפה, ששיתף פעולה בדרך לשער ניצחון בדקה ה-93 שסידר 0:1 דחוק במיוחד למוליכת הטבלה.

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
התעורר בזמן. אמבפה/רויטרס

פרט ל-2:0 לראן בסיבוב הקודם, אף אחת לא הצליחה להכניע העונה את הפריזאים בליגה המקומית, אך הקבוצה מעיר האורות באה נחושה לנקום. אידריסה גיי ועבדו דיאלו חגגו לפני המשחק את הזכייה באליפות אפריקה עם נבחרת הסנגל לעיני הקהל המקומי, אך מאז ועד לתוספת הזמן, לקהל לא הייתה סיבה נוספת לחגוג.

ללא ניימאר, מסי ואמבפה התקשו להכניע את השוער בן ה-19 של האורחת, דוגאן אלמדר, וראן ראתה כיצד היא משיגה נקודה שתעלה אותה באופן זמני למקום הרביעי בטבלה. עם זאת, שלוש דקות לתוך תוספת הזמן מצא מסי את אמבפה ברחבה, והצרפתי, שיפגוש בשבוע הבא את הקבוצה שעשויה להיות הבאה שלו, שמר על קור רוח, מצא את הפינה הרחוקה וחרץ את גורל המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully