וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשה סלטות מרוב שמחה": כך הגיב מסי כשפ.ס.ז' הוגרלה נגד ריאל

ב-"ACB" חשפו כיצד הגיבו שחקני פריז סן ז'רמן כשהגרלת ליגת האלופות נערכה בשנית והם גילו כי יפגשו את הבלאנקוס. לעומת הפרעוש, סרחיו ראמוס ניסה להרגיע

כתבתו של שרון דוידוביץ' על הקאמבק של כריסטיאן אריקסן/ספורט1

הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות שנערכה ב-13 בדצמבר הייתה כזו שלא תישכח. זו לא רק הטעות המביכה במהלך ההגרלה שאילצה את אופ"א לקיים אותה מחדש, אלא שבסיום ההגרלה השנייה הסתבר כי פריז סן ז'רמן לא תפגוש את מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד לא תשחק נגד בנפיקה, אלא שהן ייפגשו אחת נגד השניה - או אם תרצו, ליאונל מסי שוב נגד ריאל מדריד.

שישה ימים לפני המפגש הראשון בין הקבוצות, באתר "ABC" חשפו לראשונה כיצד הגיבו שחקני פ.ס.ז' והפרעוש כששמעו שהיריבה בשמינית תהיה ריאל מדריד: "הייתה שמחה, היה אושר ואפשר לומר שאפילו הורגשה אופוריה. שחקני פריז סן ז'רמן אמרו 'אנחנו נקרע אותם'", נכתב.

שחקני פריז סן ז'רמן, ליאונל מסי עם סרחיו ראמוס. BERTRAND GUAY/AFP, GettyImages
בשבוע הבא הם מול ריאל מדריד. מסי וראמוס/GettyImages, BERTRAND GUAY/AFP

ומה באשר למסי? לפי הדיווח, הוא שמח יותר מכל לפגוש את יריבתו המושבעת לכל אורך שנותיו ככוכב ברצלונה. "הוא הכי שמח מבין שחקני פריז, הוא עשה סלטות מרוב שמחה. מסי לא זכה בליגת האלופות מאז 2015 לשם כך הוא הגיע לפריז סן ז'רמן, זו הזדמנות עבורו לשקם את תדמיתו ולזכות בפעם החמישית במפעל", נטען בדיווח.

בניגוד לפרעוש, סרחיו ראמוס, הבלם שהגיע לפריז הקיץ מריאל מדריד, ניסה לצנן את ההתלהבות. מובן מאליו שהבלם לא רצה לפגוש את המועדון בו שיחק כמעט לכל אורך הקריירה ואף נכתב שהוא חושש מכך שיבקיע מול חבריו לשעבר, אך בעיקר לא הבין את ההתלהבות בקרב חבריו לחדר ההלבשה בעקבות ההגרלה הלא פשוטה שהזדמנה להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully