וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר "גרם לאוהדי פרטיזן לפנטז", גם לאוברדוביץ' יש מסר

בסרביה החמיאו לישראלי שבלט בניצחון על אנדורה ("עשה עבודה מצוינת"), הרכז: "כשאתה משחק בקבוצה כזו, אתה צריך לשמור על אותה רמה". והיה גם רגע אחד שהמאמן פחות אהב

ים מדר סיפק אמש (רביעי) את הופעתו הטובה ביותר בתקופה האחרונה, ושיחק תפקיד מרכזי בניצחון פרטיזן בלגרד 70:95 על אנדורה ביורוקאפ, לעיני גל מקל שמתאושש מפציעה וצפה מהספסל של היריבה. מדר בילה 21 דקות וחצי על הפרקט, בהן רשם 15 נקודות, כולל 3/6 ל-2 ו-3/5 ל-3, לצד 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. בניגוד למשחק הקודם ביורוקאפ, שאחריו הרכז הצעיר ויתר שחקני הקו האחורי של פרטיזן ספגו ביקורת, הפעם הישראלי הרוויח ביושר את המחמאות.

"מדר שיחק תפקיד מפתח בסיום הרבע השלישי. הישראלי הצעיר גרם לאוהדים לפנטז איך פרטיזן הייתה נראית אם הוא היה משחק בעקביות כפי ששיחק הערב", שיבחו ב-"Blic". מדר הציג את כל הארסנל ההתקפי שלו, עם יד חמה מעבר לקשת, אסיסטים אחרי חדירות ובפיק אנד רול וגם סיומות בצבע. "שחקנה של נבחרת ישראל עשה עבודה מצוינת על המגרש", הוסיפו בסרביה.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הציג את כל הארסנל. ים מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הרכז עצמו דיבר בסיום ואמר: "היה לנו מאוד חשוב לחזור לנצח אחרי שני הפסדים ביורוקאפ. ניסיתי לשחק הכי טוב שאני יכול. כשאתה משחק בקבוצה כזו, אתה צריך לשמור תמיד על אותה רמה". מדר החמיא גם לאוהדי פרטיזן, שמילאו שוב את ההיכל על שם אלכסנדר ניקוליץ': "זה נהדר לשחק לעיני אוהדים כאלה. התמיכה שלהם בלתי נתפסת.

הישראלי הוסיף: "אני מקווה שהניצחון הזה יעזור לנו להמשיך לשחק טוב. יש לנו משחקים חשובים בגביע, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ונגיע מוכנים".

צפו: כל המהלכים של ים מדר בניצחון פרטיזן בלגרד

גם המאמן ז'ליקו אוברדוביץ' היה מרוצה מאוד מהניצחון, והזכיר כי היריבה אנדורה גברה לא מכבר על ריאל מדריד במסגרת הליגה הספרדית, וגם על חובנטוד בדאלונה שחולקת את אותו בית ביורוקאפ ואף ניצחה את פרטיזן לאחרונה. עם זאת, היה גם רגע אחד שאוברדוביץ' פחות אהב, כאשר ים מדר חגג עם הקהל אחרי שקלע שלשה בשניות האחרונות של הרבע השלישי, למרות שהשעון עוד לא הגיע לסיומו.

המאמן התייחס לכך בסיום המשחק וגילה הבנה כלפי הישראלי: "הוא ילד בן 21, זה עניין של ניסיון. אני מודע לזה שהוא שמח שהוא שיחק טוב, תנו לו להמשיך לשחק ולהמשיך לחגוג. מבחינתי כולם אותו הדבר, אני לא מסתכל מה השם שכתוב על הגופיה. פרופסור ניקוליץ' לימד אותי שהדבר הכי חשוב בעסק הזה הוא לתקן, ואני תמיד איישם את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully