וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה ביקרו: "לפרטיזן יש חור בעמדת הרכז, ים מדר מרבה לטעות"

ב-"Blic" אמנם ציינו לטובה את האמון של אוברדוביץ' בישראלי שקלע 8 נקודות בהפסד 92:84 לחובנטוד בדאלונה, אך טענו: "ניהול המשחק עלוב, ברור למה האוהדים ציפו שיוחתם פליימייקר"

תקציר: חובנטוד בדאלונה - פרטיזן בלגרד 84:92/ספורט1

פרטיזן בלגרד התייצבה אמש (רביעי) למשחק בספרד עם הזדמנות לעלות למקום הראשון בבית א' ביורוקאפ, אבל רשמה הפסד שני ברציפות במפעל בתום 92:84 לחובנטוד בדאלונה - והביקורות בסרביה לא איחרו להגיע, כולל כלפי ים מדר.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
גם הוא ספג ביקורת, למרות שחזר לעניינים. ים מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אחרי סדרת משחקים לא מוצלחים, הרכז הישראלי חזר לתפקיד מרכזי יותר ברוטציה של ז'ליקו אוברדוביץ' וקיבל 21 דקות, בהן קלע 8 נקודות והוסיף 3 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 חטיפות. אלא שב-"Blic" קטלו את פרטיזן על ההפסד "הכואב ביותר ביורוקאפ" והדגישו בראש ובראשונה את בעיית ניהול המשחק, לאור העובדה שהשחורים-לבנים איבדו 18 כדורים ומסרו 10 אסיסטים בלבד.

"ניהול המשחק בהתקפה היה יותר מעלוב. עכשיו ברור לגמרי למה אוהדי פרטיזן ציפו להחתמה של רכז עד היום האחרון במועד ההעברות, כי הבעיות בגזרה הזו בולטות", נכתב בסרביה. "אחת הסיבות היא שלז'ליקו אוברדוביץ' אין הרבה פליימייקרים אמיתיים בסגל. רק ים מדר חסר הניסיון עונה להגדרה הזו, אבל המשחק שלו רווי בטעויות, בעיקר בשל גילו הצעיר".

עוד ניתחו בתקשורת המקומית: "בגלל החור בעמדת הרכז, אוברדוביץ' ניסה שוב ושוב למצוא פתרונות אלטרנטיביים, בעיקר עם דאלאס מור וקווין פאנטר שלא הצליחו לעמוד בלחץ. נראה שהבעיה בלתי פתירה נכון לעכשיו, לאור העובדה שכבר אי אפשר להחתים שחקן חדש". עם זאת, הייתה גם הסתייגות לטובת ים מדר: "דבר אחד משמח זו כמות הדקות הגדולה למדר במשחק כל כך חשוב, שמראה כי אוברדוביץ' מאמין בישראלי הצעיר".

עוד בוואלה!

תומר גינת קלע 13 בניצחון מטרופוליטנס על לוקומוטיב קובאן

לכתבה המלאה
מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ'. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
חור בעמדת הרכז. ז'ליקו אוברדוביץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אכזבת הסרבים מההפסד מובנת לחלוטין, שכן פרטיזן פתחה את המשחק עם 27 נקודות ברבע הראשון ולאחר מכן ברחה כבר ליתרון 15, אלא שאת שני הרבעים הבאים היא הפסידה בהפרש דו ספרתי. אוברדוביץ', שחזר למגרשה הביתי של הקבוצה שאותה הוביל לזכייה בגביע אירופה ב-1994, התייחס לבעיית האיבודים כשסיכם את המשחק: "עשינו המון טעויות ואיבדנו כדורים, היה לנו קשה לחזור אחרי שהם עלו ליתרון. הם הרימו את הרמה ואנחנו המשכנו לטעות, קיבלנו החלטות רעות ברגעי מפתח ולכן הפסדנו. עדיין נותרו הרבה משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully