וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת קלע 13 בניצחון מטרופוליטנס על לוקומוטיב קובאן

הישראלי לקח גם 4 ריבאונדים ב-92:95 של הצרפתים, שקירב אותם לעבר הבטחת הביתיות בשלב הבא. פרטיזן ומדר סיימו במקום השני

תקציר: ברצלונה - חובנטוד בדאלונה 84:99/ספורט1

לבלואה-מטרופוליטנס ותומר גינת עשו הערב (רביעי) צעד חשבו לעבר הבטחת יתרון הביתיות בשלב ההצלבה ביורוקאפ לאחר שניצחו 92:95 את לוקומוטיב קובאן. הרוסים קיוו להשיג ניצחון שיאפשר להם לסיים במקום השני בבית א', אך כנראה שלמארחת הניצחון היה חשוב יותר והיא הצליחה לגרד אותו. כעת, יקוו בקבוצה הצרפתית כי אנדורה של גל מקל תפסיד במשחק ההשלמה שנותר לה וכך מטרופוליטנס תסיים במקום הרביעי, המקנה את הביתיות בשלב הבא.

תומר גינת פתח בחמישייה וקלע 13 נקודות ב-23 דקות על הפרקט. הפורוורד הישראלי הוסיף גם 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. וויל קאמינגס היה המצטיין של הצרפתים וסיים עם 20 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, כשהוא מפלרטט עם טריפל דאבל. דריוס תומפסון קלע 23 עבור הרוסים, אך לא מנע הפסד וקובאן תעלה לשלב הבא מהמקום השלישי בבית.

שחקן לבלואה מטרופוליטנס תומר גינת. Daniele Panato, GettyImages
משחק טוב וניצחון. גינת/GettyImages, Daniele Panato

ים מדר קלע 8 נקודות, מסר 3 אסיסטים ולקח 3 ריבאונדים בהפסד של פרטיזן בלגרד בחוץ לחובנטוד בדאלונה. הסרבים פתחו נהדר וברחו ליתרון דו ספרתי, אך המארחת אט אט נגסה בהפרש, לאחר מכן נטלה את ההובלה בדרך ליתרון דו ספרתי משלה. 84:92 לחובנטוד בסיום, מה שלא מנע מהקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' לסיים את שלב הבתים של היורוקאפ במקום השני לאור הפסדה של קובאן ללבלואה-מטרופוליטנס.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר גינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully