וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן וושינגטון: "אבדיה יקבל עכשיו יותר דקות ויותר הזדמנויות"

גוברות ההערכות שהוויזארדס לא יעבירו בטרייד אף אחד מהשחקנים הצעירים, מהם מצופה להתעלות אחרי הפציעה מסיימת העונה של בראדלי ביל. אז מי כן יעזוב? "הם עדיין חייבים לעשות מהלך כלשהו"

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

אחרי הפספוס של דומנטאס סאבוניס ובעקבות הפציעה מסיימת העונה של בראדלי ביל, גוברות ההערכות בוושינגטון: דני אבדיה ושאר הצעירים המבטיחים של הקבוצה לא יועברו בטרייד, ויקבלו הזדמנויות מרובות יותר עד סוף העונה.

כזכור, סאבוניס שהיה בעדיפות עליונה מבחינת וושינגטון הועבר בטרייד לסקרמנטו, וכעת מעריכים בתקשורת האמריקאית כי הוויזארדס יסתפקו בטרייד בקנה מידה קטן יותר בזמן שנותר עד לסגירת החלון ב-22:00 שעון ישראל. לפי ההערכות, שלושת השחקנים העיקריים שמועמדים לעבור בטרייד הם מונטרז הארל, ספנסר דינווידי וקנטביוס קולדוול פופ.

אבדיה, רוי האצ'ימורה וקורי קיספרט שנבחרו על ידי הוויזארדס בדראפט בשנים האחרונות והראו ניצוצות של כישרון, צפויים להמשיך בקבוצה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
המבחן מתחיל עכשיו? אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

"דני, קורי ורוי יהיו יותר הזדמנויות עכשיו, כי יש יותר דקות לחלק. הם בקלות יכולים להשתדרג בתקופה הזאת", אמר אמש המאמן ווס אנסלד ג'וניור לקראת המשחק מול ברוקלין הלילה. זה יהיה המשחק הראשון של הוויזארדס מאז החדשות על ההיעדרות הממושכת של ביל, ולמרות שהקבוצה כבר שיחקה לא מעט פעמים העונה בלעדיו, זה יהיה מבחן מחודש עבור כל השחקנים בסגל, ובמיוחד הצעירים שיצטרכו להתעלות כדי לשמור את הוויזארדס בתמונת הפליי-אין.

אנסלד ג'וניור טוען שנדרש איזון עדין כעת מהשחקנים, שצריכים להתאים את עצמם לסיטואציה. "אנחנו רוצים ששחקנים יתעלו ויעלו את הרמה שלהם כל עוד בראד בחוץ, אבל מצד שני לא רוצים לדרוש משחקנים לעשות יותר מדי ולפגוע ביעילות שלהם. לא נגיד לאף שחקן ספציפי, 'עכשיו אתה צריך לקחת על עצמך יותר'. ההתעלות צריכה להיות קולקטיבית", הוא מסביר. "אף אחד לא ייקח את הנישה של בראד. המטרה של כל אחד בקבוצה היא להיות הגרסה הכי טובה של עצמו. לא יותר ולא פחות".

עוד בוואלה!

סיכוי נמוך לטרייד על הארדן, מכירת חיסול בניקס, לברון יכריע לגבי ווסטברוק

לכתבה המלאה
מאמן וושינגטון וויזארדס ווס אנסלד ג'וניור. G Fiume, GettyImages
מחפש את האיזון העדין. אנסלד ג'וניור/GettyImages, G Fiume

יחד עם זאת, בתקשורת המקומית משוכנעים שהטרייד בדרך, למרות שהקבוצה בכל מקרה לא תקבל את הכוכב שחלמה שיגיע וייתן לביל סיבה לחתום על הארכת חוזה. "הוויזארדס עדיין צריכים לעשות איזשהו טרייד", טוען כתב הקבוצה קווינטון מאיו. "יש להם את מונטרז הארל שמסיים חוזה בסוף העונה ויכול לעזור לקבוצות עם שאיפות לצמרת, את ספנסר דינווידי שלא עומד בציפיות, קנטביוס קולדוול פופ...אני יודע שהכוונה שלהם היא לעשות לפחות טרייד אחד עד סיום החלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully