וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה חושדים: ולאחוביץ' הפר בידוד במעבר ליובנטוס?

לפי הרשויות בטוסקנה, החלוץ הסרבי שיצא חיובי לקורונה מספר ימים קודם לכן נסע לטורינו לפני שקיבל את האישור לכך. חקירה נפתחה

תקציר: יובנטוס - ורונה 0:2/ספורט1

באיטליה דווח הערב (רביעי) על פתיחת חקירה נגד הרכש הנוצץ של יובנטוס, דושאן ולאחוביץ', תחת חשד להפרת תקנות הבידוד במעבר שלו מפירנצה לטורינו. כזכור, החלוץ הסרבי יצא חיובי לקורונה ופספס את המשחק אחרון שפיורנטינה קיימה בסרייה א' לפני עזיבתו.

כעת, התעוררו חשדות כי ולאחוביץ' יצא מהבידוד לפני הזמן המוגדר על מנת לנסוע לטורינו ולבצע את הבדיקות הרפואיות לקראת ההצטרפות שלו לגברת הזקנה, ששילמה תמורתו יותר מ-70 מיליון יורו. כתוצאה מכך, הרשויות בטוסקנה פתחו בחקירה של המקרה.

לפי הדיווח, במערכת הבריאות בטוסקנה גילו על הימצאותו של השחקן בטורינו דרך התקשורת, זאת מבלי שניתן לו האור הירוק לעזוב את ביתו בפירנצה. באיטליה מאמינים כי ולאחוביץ' היה אסימפטומטי בעת המעבר, ובנוסף ידוע כי לפני כן הוא התחסן שלוש פעמים נגד הנגיף.

דושאן ולאחוביץ' שחקן יובנטוס. Chris Ricco, GettyImages
הגיע לבדיקות בהיותו חיובי? דושאן ולאחוביץ'/GettyImages, Chris Ricco

ולאחוביץ' הבקיע תוך 13 דקות בלבד בהופעת הבכורה שלו במדי יובנטוס, ועזר לה לנצח 0:2 את ורונה ביום ראשון האחרון. מחר (22:00, ישיר בספורט4) הביאנקונרי יפגשו את ססואולו ברבע גמר הגביע האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully