וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון חשוב לעבדה וביטון עם סלטיק, הפסד כבד לדסה מול אייאקס

שחקן הכנף לא כבש הפעם, כשמוליכת הליגה הסקוטית ניצחה 2:3 באברדין. 16 דקות לביטון. מגן ויטסה שיחק 81 דקות בתבוסה 5:0 ברבע גמר הגביע

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - נאק ברדה 0:4/ספורט1

הרצף של ליאל עבדה נעצר הערב (רביעי). אחרי שמצא את הרשת בשלושת המחזורים הקודמים וסייע לסלטיק להעפיל לפסגת הליגה הסקוטית, שחקן הכנף הישראלי לא הצליח לכבוש את שער הליגה ה-10 שלו אבל בכל זאת היה שותף לניצחון שביעי ברציפות - 2:3 בחוץ על אברדין. עבדה הוחלף בדקה ה-89 ונגיחה שלו נעצרה על ידי השוער בדקה ה-38, אחרי השערים של ז'וטה (17) ומאט אוריילי (20). המארחת השוותה בזכות כריסטיאן ראמירס (56) ולואיס פרגוסון (61) אבל דקה לאחר מכן ז'וטה השלים צמד. ניר ביטון נכנס בדקה ה-76 וסלטיק עדיין ביתרון נקודה על פני ריינג'רס, שניצחה 0:2 את היברניאן.

ליאל עבדה עם מאט אוריילי שחקני סלטיק חוגגים. רויטרס
הפעם בתפקיד המחבק. ליאל עבדה עם מאט אוריילי/רויטרס

אלי דסה היה שותף לתבוסה כואבת של ויטסה ברבע גמר הגביע ההולנדי - 5:0 באמסטרדם מול האלופה אייאקס. מגן נבחרת ישראל פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-81, אחרי שנכבשו כבר כל השערים. אנטוני הברזילאי החל בהצגה בדקה ה-17, סבסטיאן האלר נהנה מבישול של דייבי קלאסן בדקה ה-30 והשלים צמד מיד עם פתיחת המחצית השנייה. דושאן טאדיץ' סובב כדור חופשי אל הרשת בדקה ה-51 ובישל בפעם השנייה לאנטוני שהשלים צמד משלו בדקה ה-62.

עוד בוואלה!

זהבי פתח בהרכב לראשונה מאז הפציעה, פ.ס.וו עלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
סבסטיאן האלר שחקן אייאקס לפני אלי דסה שחקן ויטסה. Soccrates Images, GettyImages
אייאקס הייתה גדולה על ויטסה בכמה מידות. סבסטיאן האלר לפני אלי דסה/GettyImages, Soccrates Images

עומרי אלטמן לא נכלל בסגל של א.א.ק לרנקה, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול אולימפיאקוס ניקוסיה. זה תיקו חמישי ברציפות של א.א.ק בליגה הקפריסאית, שם היא ניצבת במקום השני ובמרחק חמש נקודות מהמוליכה אפולון לימסול, לה משחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully