וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי פתח בהרכב לראשונה מאז הפציעה, פ.ס.וו עלתה לחצי הגמר

הישראלי לא הצליח להבקיע או לבשל ב-63 דקות על הדשא ב-0:4 נגד נאק ברדה מליגת המשנה, קבוצתו עברה שלב בגביע ההולנדי. מדואקה חזר וכבש

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - נאק ברדה 0:4/ספורט1

ערן זהבי חזר הערב (שלישי) להרכב פ.ס.וו איינדהובן לראשונה מאז שנפצע במדי נבחרת ישראל בחודש נובמבר, אבל ב-63 דקות על כר הדשא נגד נאק ברדה מליגת המשנה לא הצליח להבקיע או לבשל. לשמחתו שלו ושל קבוצתו, המשחק הוכרע כבר במחצית הראשונה כשפ.ס.וו עלתה ליתרון 0:3 תוך 40 דקות, במחצית השנייה התוצאה עלתה ל-0:4 וכך הבטיחו רוג'ר שמידט ושחקניו את הכרטיס לחצי גמר הגביע בהולנד.

פ.ס.וו עלתה בהרכב חזק שכלל בהתקפה לצד זהבי גם את קודי גאקפו, מריו גצה וכן את נוני מדואקה בן ה-19, הכוכב שנפצע בספטמבר בשריר ומאז בשלושה משחקים בלבד מכיוון שבכל פעם ששב לשחק התלונן על כאבים. מדואקה חזר בסערה והיה הראשון להבקיע כבר אחרי שמונה דקות, מריו גצה הכפיל את היתרון בדקה ה-28 כש"גנב" שער לישראלי וגם ונהנה מבישול של מדואקה כדי להשלים צמד ולקבוע 0:3 בדקה ה-40. מדואקה הוחלף במחצית ויחד עם זהבי במחצית השנייה יצא גם גצה, גאקפו קבע 0:4 בסיום עם שער נפלא בדקה ה-79 ומיד לאחר מכן הוחלף גם כן.

ערן זהבי (משמאל) חוגג עם שחקני פ.ס.וו איינדהובן. ANP Sport, GettyImages
זהבי לא כבש או בישל, אבל היה שותף לחגיגה בדרך לחצי הגמר/GettyImages, ANP Sport

משחקי רבע גמר הגביע בהולנד ימשכו מחר כאשר אייאקס תארח את ויטסה ואלי דסה (רביעי, 20:00, ספורט3), ניימכן את גו אהד איגלס ו-וואלבייק תפגוש את אלקמאר.

כידוע, פ.ס.וו הודיעה השבוע שבסיום העונה יעזוב אותה המאמן רוג'ר שמידט ולאחר מכן היא הפסידה בביתה 2:1 לאלקמאר, משחק שפגע קשות בסיכוייה לזכות באליפות. ביום שבת תתארח פ.ס.וו אצל ויטסה במסגרת הליגה ובחמישי הבא תארח את מכבי תל אביב במפגש הראשון מבין שניים בפלייאוף הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully