וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה עלתה למקום השני בלאומית, בני יהודה ממשיכה להתרסק

הצמרת רותחת, התחתית בוערת. כפר קאסם ניצחה, רעננה הסתבכה, 1:1 דרמטי לכפר סבא באשדוד, ראשון לציון הכניעה את נס ציונה

תקציר: בני יהודה - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

המחזור ה-24 בליגה הלאומית נערך היום (שישי) במלואו, לקראת מחזור מלא נוסף באמצע השבוע. ובלאומית כמו בלאומית, התהפוכות היו רבות, הכול צמוד, הצמרת בוערת והתחתית רותחת.

שחקני מ.ס. כפר קאסם. אודי ציטיאט
מ.ס. כפר קאסם התאוששה/אודי ציטיאט

מ.ס. כפר קאסם - הפועל עכו 0:1

מוליכת הטבלה שכחה משני ההפסדים הרצופים שלה וחסרה למסלול עם ניצחון קטן-גדול. מוחחד סרסור הבקיע בדקה ה-80 בבעיטה מקצה הרחבה והחבורה של עמיר נוסבאום הבטיחה לעצמה לפחות עד כמה ימים במקום הראשון. עכו חסרת היציבות הייתה הפעם בצד המפסיד אחרי כמה החמצות גדולות לפני הסיום.

עוד בוואלה!

איוניר הורחק מ-3 משחקים, הפחתת שתי נקודות על תנאי לאום אל פאחם

לכתבה המלאה

הפועל רעננה - מכבי בני ריינה 2:0

ניצחון שלישי ברציפות לבני ריינה, שפתאום שוב טיפסה למקום ששווה כרטיס לליגת העל בתום העונה. בליץ של האורחת לקראת סיום המחצית עשה את העבודה עבור האורחת. בדקה ה-38 ריף מסיקה עקף את החומה במכה נייחת מ-20 מטר, ברק לוי לא כיסה את הפינה כמו שהיה צריך והכדור נעצר ברשת. בדקה ה-44 ז'וליו סזאר הכפיל בבעיטה מזווית חדה - שער הליגה ה-10 העונה של הברזילאי הנפלא. רעננה סופרת כבר 6 משחקים ללא ניצחון והיא שוב מסובכת עמוק בתחתית.

שחקן בני יהודה אלירן עטר. אודי ציטיאט
בני יהודה יותר קרובה כרגע לירידה לליגה א' מאשר חזרה לליגת העל. עטר/אודי ציטיאט

הפועל עפולה - בני יהודה 1:2

הצרות של בני יהודה כל כך גדולות, עד שהיום היא כבר יותר קרובה למקום ממנו יורדים לליגה א', מאשר למקום שיחזיר אותה לליגת העל. בדקה ה-10 אלמוג בוזגלו הוכשל ברחבה ואלירן עטר כבש מהנקודה הלבנה, אבל עפולה איזנה בדקה ה-50 משער עצמי של לוסיו, אחרי שהברזילאי רצה להרחיק הגבהה ונגח דווקא לשערו. 14 דקות חלפו והמהפך הושלם, אחרי שרומן הבראן הצרפתי הקדים את רן קדוש והבקיע מתוך הרחבה. הזהובים עם נקודה מ-18 האחרונות וניסו אביטן עם שני הפסדים מאז שהגיע.

הפועל אדומים אשדוד - הפועל כפר סבא 1:1

אחרי שניצחה את בני יהודה, אשדוד לקחה נקודות גם מהיורדת השנייה מהליגה הלאומית, אבל סיימה מאוכזבת אחרי שאיבדה יתרון בגלל טעות של השוער גל נבון. אדר אוואט נגח פנימה אחרי מצב חופשי בדקה ה-57, אבל נבון טעה וסתיו טוריאל שמכיר היטב את אצטדיון הי"א, איזן בתוספת הזמן. כפר סבא אמנם צברה נקודה, אבל נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

מור פדידה שחקן סקציה נס ציונה. אודי ציטיאט
נס ציונה עם הפסד בית ראשון העונה/אודי ציטיאט

סקציה נס ציונה - הפועל ראשון לציון 2:0

ניצחון יקר ויוקרתי לראשון לציון בדרבי הפרדסים. שון מלכה הבקיע שני פנדלים (51, 89), הנחיל לנס ציונה הפסד בית ראשון העונה וראשון עלתה עד המקום ה-11. נס ציונה עם ניצחון בודד ב-6 המשחקים האחרונים ושוב מאוד התקשתה בחלק הקדמי, והיא תנסה להתאושש ביום שלישי נגד הקבוצה החדשה במקום השני, בני ריינה.

הפועל אום אל פאחם - בית"ר תל אביב בת ים 0:1

שער של עמיד מחאג'נה בדקה ה-88 העניק לפאחם שלוש נקודות יקרות וניצחון היסטורי על היריבה. פאחם הגיעה ללא מאמנה המורחק מוטי איוניר שהיה ביציע, תקפה, יזמה ולבסוף מצאה את הרשת. בית"ר תל אביב בת ים התרחקה עוד יותר מהקו האדום - מהכיוון הלא נכון - והיא נראית בדרך הבטוחה לליגה א'.

תומר קשטן מאמן מכבי אחי נצרת. לילך וייס רוזנברג
תבוסה כואבת לאחי נצרת. קשטן/לילך וייס רוזנברג

הפועל ניר רמת השרון - הפועל פתח תקוה 1:2

ניצחון חשוב לרמת השרון, ששמרה על מרחק קטן מהקו האדום בזמן שגם היריבות לתחתית צברו נקודות. הפועל פתח תקוה איבדה הזדמנות להתקרב לצמרת הגבוהה. 5 דקות מפתיחת יהונתן לוי קיבל כדור בקצה הרחבה ושלח בעיטה חזקה ויפה לפינה השנייה, 0:1 לרמת השרון. 5 דקות מפתיחת המחצית השנייה אור אוסטוינד הכפיל בפנדל. אופק פישלר רק צימק מקרוב בדקה ה-61.

מכבי אחי נצרת - הפועל רמת גן 4:0

שתי הקבוצות הגיעו במגמות הפוכות, אחי נצרת אחרי 11 נקודות מ-15 אפשריות ורמת גן אחרי שני הפסדים, אבל הפעם הקערה התהפכה ובגדול. שגיא דרור כבש צמד (11 ו-60), אדר רטנר (31) ודור אדרי (88) הוסיפו כבשו והאורדונים ברחו לפחות זמנית מהמקום ה-14. הקבוצה של תומר קשטן עם הפסד ראשון ב-2022, אחמד עאבד הורחק בדקה ה-78.

משחקי יום שלישי (19:00):

הפועל אדומים אשדוד - מ.ס. כפר קאסם
הפועל כפר סבא - הפועל עפולה
בני יהודה - הפועל רעננה
מכבי בני ריינה - סקציה נס ציונה
הפועל ראשון לציון - הפועל אום אל פאחם
בית"ר תל אביב בת ים - מכבי אחי נצרת
הפועל רמת גן - הפועל ניר רמת השרון
הפועל פתח תקוה - הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully