וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר הורחק מ-3 משחקים, הפחתת שתי נקודות על תנאי לאום אל פאחם

המאמן הורשע בהעלבת שופט ונקנס, קבוצתו ספגה קנס של 30 אלף שקלים בעקבות התפרצות חברי ההנהלה לכר הדשא והניסיון להפסיק את המשחק מול רמת השרון. היו"ר הורחק לארבעה חודשים וחצי

הגרלת רבע גמר גביע המדינה בכדורגל/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל אום אל פאחם ספגה הערב (רביעי) קנס של 30 אלף שקלים וכן עונש על תנאי של הפחתת שתי נקודות עד תום העונה בכל הרשעה נוספת בגין הפסקת משחק או ניסיון להפסיק משחק במעורבות חברי ההנהלה, וזאת לאור אירועי המשחק מול הפועל ניר רמת השרון. יו"ר המועדון מוחמד מחאג'נה הורחק לארבעה חודשים וחצי בעקבות התנהגות בלתי הולמת, איום והעלבת שופט המשחק. העונשים נקבעו לאחר הסדר טיעון שהושג עם תובע ההתאחדות.

המאמן מוטי איוניר, שהואשם בדו"ח על ידי השופט דרור כהן כי אמר לו "אני אדאג לקרוע אותך בטלוויזיה", הורשע בעבירה של העלבת שופט וזוכה מעבירת האיום. הדיין עו"ד ישראל שמעוני קבע כי יש ספק לגבי אמירת הביטוי "אני אדאג לקרוע אותך", אבל הצביע על אמירות אחרות של איוניר וקבע כי לאור עברו המשמעתי, המאמן יורחק משלושה משחקים ויספוג קנס בסך 3,000 שקלים.

מאמן הפועל אום אל פאחם מוטי איוניר. לילך וייס רוזנברג
יישב ביציע במשחקים הקרובים. מוטי איוניר/לילך וייס רוזנברג

בליגת העל: הפועל באר שבע נקנסה בסכום של 4,000 שקלים בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדיה, בעקבות מצת שנזרק מהיציע בתוספת הזמן במשחק מול מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully