וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן ובלאט היו טובים, אלבה הפתיעה את זניט, ניצחון דרמטי לאולימפיאקוס

זוסמן קלע 9 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, בלאט קלע 8 ב-67:76. סלוקאס קלע שלשת ניצחון על הבאזר, הפסד מפתיע למונאקו

תקציר: אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 71:91/ספורט1

לפני היציאה להפסקה בת שבוע לטובת הגביעים במדינות אירופה השונות, המחזור ה-26 ביורוליג נפתח הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים, לא כולל המפגש בין מכבי תל אביב לצסק"א מוסקבה. אלבה ברלין והנציגים הישראלים בה הפתיעו את זניט עם 67:76, מונאקו הפסידה במפתיע 83:82
לז'לגיריס קובנה בבית, אולימפיאקוס ניצחה 85:87 את אנאדולו אפס עם שלשת ניצחון של קוסטאס סלוקאס על הבאזר. מילאנו לא התקשתה מול באסקוניה וניצחה אותה 78:89.

שחקני אלבה ברלין ג'אלין סמית', לוק סיקמה, יובל זוסמן, מאודו לו. רויטרס
ניצחון מרשים מאוד. זוסמן חוגג עם לו, סיקמה וסמית'/רויטרס

אלבה ברלין - זניט סנט פטרסבורג 67:76

הגרמנים הפתיעו בגדול ושוב הוכיחו שבבית הם מסוגלים לנצח כמעט כל יריבה ביורוליג. תמיר בלאט ויובל זוסמן רשמו משחק טוב מאוד ועזרו לקבוצתם לשפר את מאזנה ל-16:8. זניט על 9:14. זוסמן קלע 9 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, בעוד בלאט תרם 8 נקודות ו-4 אסיסטים. את אלבה הוביל מאודו לו עם 15 נקודות. את זניט הובילו בילי בארון ומינדאוגס קוזמינסקאס עם 18 נקודות כל אחד, ג'ורדן מיקי קלע 10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ארתוראס מילאקניס שחקן ז'לגיריס קובנה. רויטרס
חוגג ניצחון מפתיע. מילאקניס/רויטרס

מונאקו - ז'לגיריס קובנה 83:82

הפתעה גדולה, הליטאים עם ניצחון ראשון אחרי עשרה הפסדים ברציפות ובסך הכול ניצחון רביעי העונה אחרי שמייק ג'יימס החטיא זריקה על הבאזר. נילס גיפי הוביל את קלעי ז'לגיריס עם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, ארתוראס מילאקניס קלע 14 וז'ופרה לוברן תרם 13. את המפסידה הובילו מייק ג'יימס ודוויין בייקון עם 18 נקודות כל אחד, דונטאס מוטיונאס קלע 12 וקלט 6 ריבאונדים ו-וויל תומאס קלע 10.

קוסטס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס. Sonia Canada, GettyImages
שלשת ניצחון גדולה. קוסטאס סלוקאס/GettyImages, Sonia Canada

אולימפיאקוס - אנאדולו אפס 85:87 (אחרי הארכה)

אחרי תקופה לא טובה הצליחו היוונים לרשום ניצחון שני ברציפות בזכות שלשה על הבאזר של קוסטאס סלוקאס, שרשם משחק נהדר עם 23 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, טיילר דורסי קלע 19 וסשה וזנקוב תרם 16 ו-8 כדורים חוזרים. את הטורקים הוביל טיבור פלייס עם 14 נקודות, רודריג בובואה קלע 13, וסילי מיציץ' תרם 12 ו-13 אסיסטים, אדריאן מורמן (8 ריבאונדים) ושיין לארקין (5 ריבאונדים) קלעו 11 כל אחד.

ניקולו מלי שחקן מילאנו מול אלכ פטרס שחקן באסקוניה. Roberto Finizio, GettyImages
רשם משחק טוב מאוד. מלי/GettyImages, Roberto Finizio

אולימפיה מילאנו - באסקוניה 78:89

האיטלקים, כצפוי, לא ממש התקשו מול אחת מנמושות היורוליג ושיפרו את מאזנם ל-7:16 במקום השלישי. דבון הול הוביל את מילאנו עם 15 נקודות, סרחיו רודריגס קלע 14, ניקולו מלי (11 ריבאונדים) וטרוי דניאלס קלעו 13 נקודות כל אחד. מת'יו קוסטלו הוביל את המפסידה עם 23 נקודות, ווייד בולדווין קלע 16 ומסר 6 אסיסטים ורוקאס גידרייטיס סיים עם 12.

המחזור ה-26 יימשך ביום שישי עם ארבעה משחקים נוספים, לרבות הקלאסיקו הלוהט בין ריאל מדריד לברצלונה - שתי הקבוצות הראשונות בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully