וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: תיעוד מצלמות האבטחה מהתקרית בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 19:11

לפני שלושה שבועות הורחק רז מאיר במחצית המשחק מכיוון שקרא קריאות גנאי לעבר אנשי הפועל באר שבע. בעקבות פניית "חופש מידע" של עמותת הצלחה שוחררו ההקלטות. כעת גם אתם יכולים לקבל הצצה

צילום מחדרי ההלבשה במשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע/מערכת וואלה! ספורט

האירוע מתחיל ב-1:02 דקות.

הרחקתו של שחקן מכבי חיפה רז מאיר במחצית המשחק של קבוצתו מול הפועל באר שבע הסעירה בחודש שעבר את עולם הכדורגל. על פי דו"ח השיפוט, התפתחה מהומה במהלך הירידה לחדרי ההלבשה במחצית ומאיר הורחק כיוון שקרא קריאות גנאי לעבר אנשי הפועל באר שבע.

כעת, בעקבות פניית "חופש מידע" של עמותת הצלחה ושל היועץ המשפטי שלה, עו"ד אלעד מן, שוחררו הקלטות מצלמות האבטחה של איצטדיון טוטו טרנר, ומאפשרות הצצה ראשונה על מה שבאמת קרה במחצית המשחק.

חשוב לציין שעצם פרסום ההקלטות הוא תקדים בעולם הכדורגל, וניתן לקוות שמדובר בסטנדרט שקיפות חדש שיאומץ על ידי כלל הגופים בענף.

דוח שופט מהמשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע. מערכת וואלה! ספורט,
דוח השיפוט המציין את האירוע/מערכת וואלה! ספורט

במכבי חיפה טענו שעוזר המאמן של הפועל באר שבע, קפטן הירוקים בעבר, הוא זה שקילל את המגן והוביל למהומה, מאיר השיב לו ולכן הורחק. במועדון לא הבינו מדוע מאיר הורחק במהלך ההפסקה על קללה וטענו כי לא הייתה דחיפה. השופט ציין שהייתה דחיפה וגם קללות קשות.

למרות הנחיתות המספרית, מכבי חיפה שמרה על יתרונה וניצחה 1:2 בטרנר. בעקבות כך פתחה פער של ארבע נקודות בפסגה.

מאמן הירוקים ברק בכר פנה לבנדו עם העלייה למחצית השנייה ואמר לו: "אריק, כל הכבוד לך, כל הכבוד. תתבייש לך". לשופטים אמר: "בושה וחרפה, אתם עושים טעות קשה מאוד. הרסתם את המשחק בלי סיבה". בנדו סיפר בסיום לאנשים שהיו במקום: "שרי התלונן לשופט, ואז אמרתי לשופט - 'שיפסיקו לבכות לכם'. באותו רגע רז מאיר הגיע, דחף אותי וצעק: 'מי אתה, יא אפס'". לאחר בדיקה עם גורמי האבטחה, בסביבת בנדו כבר גרסו כי עוזר המאמן אמר לשרי שיפסיק לבכות לשופט ואז מאיר רץ אליו בצורה מאיימת וצעק לו 'יא אפס", אך לא היה מגע פיזי.

מאיר עצמו הכחיש כי הייתה דחיפה וגם גורמים בחיפה טענו שמדובר בשקר: "זה לא נכון. אריק קילל את רז ורז קילל אותו בחזרה והורחק". לאחר מכן פרסם מגן מכבי חיפה פוסט בפייסבוק וכתב: "קבוצה של גברים אחד אחד, גאה להיות חלק מהמשפחה הזאת. אתחיל ואומר שמי שמכיר אותי יודע את דרך ההתנהלות שלי ובמה אני דוגל כבן אדם. הדבר היחיד שאני מצטער עליו הוא שהשארתי את הקבוצה שלי ב-10 שחקנים על לא עוול בכפי. כמו בכל משחק היו חילופי דברים בין שחקני הקבוצות, לא קרה שום דבר שונה ממשחק אחר. אני לא דחפתי ולא הייתי קרוב בכלל, ועל זה אני מוכן להיבקד בפוליגרף. כל מי שטוען אחרת - שקרן. תודה לקהל המדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully