וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז מאיר: "מוכן להיבדק בפוליגרף. מי שטוען שדחפתי - שקרן"

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 6:56

המגן שהורחק בגלל עימות במנהרה, הכחיש כי דחף ובמכבי חיפה ידרשו את צילומי האבטחה. בסביבת בנדו הודו: "לא היה מגע, אלא קללות וריצה מאיימת. אריק לא דיבר איתו"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל באר שבע במשחק העונה/ספורט1

דרמה גדולה במהלך הפסקת משחק העונה, בעקבותיה מכבי חיפה עלתה למחצית השנייה ב-10 שחקנים כשהיא מובילה 1:2 על הפועל באר שבע. לטענת השופט רועי ריינשרייבר, רז מאיר דחף את אריק בנדו וקרא לעברו קללות. מאמן הכושר דרור שמשון התפרץ אל חדר השופטים, דפק על הדלתות וגם הוא הורחק.

במכבי חיפה טענו שעוזר המאמן של הפועל באר שבע, קפטן הירוקים בעבר, הוא זה שקילל את המגן והוביל למהומה, מאיר השיב לו ולכן הורחק. במועדון לא הבינו מדוע מאיר הורחק במהלך ההפסקה על קללה וטענו כי לא הייתה דחיפה. השופט ציין שהייתה דחיפה וגם קללות קשות.

למרות הנחיתות המספרית, מכבי חיפה שמרה על יתרונה וניצחה 1:2 בטרנר. בעקבות כך פתחה פער של ארבע נקודות בפסגה.

רז מאיר עם עופרי ארד שחקני מכבי חיפה. האינסטגרם של עופרי ארד, צילום מסך
החברים תמכו. רז מאיר עם עופרי ארד/צילום מסך, האינסטגרם של עופרי ארד

מאמן הירוקים ברק בכר פנה לבנדו עם העלייה למחצית השנייה ואמר לו: "אריק, כל הכבוד לך, כל הכבוד. תתבייש לך". לשופטים אמר: "בושה וחרפה, אתם עושים טעות קשה מאוד. הרסתם את המשחק בלי סיבה".

בנדו סיפר בסיום לאנשים שהיו במקום: "שרי התלונן לשופט, ואז אמרתי לשופט - 'שיפסיקו לבכות לכם'. באותו רגע רז מאיר הגיע, דחף אותי וצעק: 'מי אתה, יא אפס'". לאחר בדיקה עם גורמי האבטחה, בסביבת בנדו כבר גרסו כי עוזר המאמן אמר לשרי שיפסיק לבכות לשופט ואז מאיר רץ אליו בצורה מאיימת וצעק לו 'יא אפס", אך לא היה מגע פיזי.

מאיר עצמו הכחיש כי הייתה דחיפה וגם גורמים בחיפה טענו שמדובר בשקר: "זה לא נכון. אריק קילל את רז ורז קילל אותו בחזרה והורחק".

לאחר מכן פרסם מגן מכבי חיפה פוסט בפייסבוק וכתב: "קבוצה של גברים אחד אחד, גאה להיות חלק מהמשפחה הזאת. אתחיל ואומר שמי שמכיר אותי יודע את דרך ההתנהלות שלי ובמה אני דוגל כבן אדם. הדבר היחיד שאני מצטער עליו הוא שהשארתי את הקבוצה שלי ב-10 שחקנים על לא עוול בכפי. כמו בכל משחק היו חילופי דברים בין שחקני הקבוצות, לא קרה שום דבר שונה ממשחק אחר. אני לא דחפתי ולא הייתי קרוב בכלל, ועל זה אני מוכן להיבקד בפוליגרף. כל מי שטוען אחרת - שקרן. תודה לקהל המדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully