וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "הכל הלך הפוך, לא מאבדים את הראש, הדרך עוד ארוכה"

מאמן הפועל באר שבע לאחר ההפסד במשחק העונה: "השער המהיר הוריד ביטחון, צריכים להתאושש כמה שיותר מהר". שכטר: "אצילי? שער ששמור רק לו. חיפה משכו זמן במחצית השנייה"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל באר שבע במשחק העונה/ספורט1

מחזור אחד אחרי שנכנעה למכבי תל אביב ואיבדה את הפסגה, הפועל באר שבע ספרה הערב (שני) הפסד שני ברצף בליגה לאחר שמכבי חיפה גברה עליה 1:2 בבירת הנגב והגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות. האדומים נקלעו לפיגור כפול בשלב מוקדם, ולמרות שהצליחו לצמק ולהגיע למספר מצבים כדי להשיג את שער השוויון, הם יצאו ממשחק העונה בידיים ריקות.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
הפער מהפסגה גדל. רוני לוי/מאור אלקסלסי

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "לא הופענו במחצית הראשונה, היינו מאוד רכים, לא אינטנסיביים וחסרי ביטחון, יש ימים כאלה בהם דברים הולכים קשה, הכל הלך הפוך. ספגנו שער מהיר שהוריד ביטחון, היה יום מתחת לרמה הרגילה, מחצית נוראית. ניסיתי לשנות את הסגנון, יכול להיות שזה עזר במידה מסוימת, חבל שבמחצית השנייה לא הצלחנו לחזור, כי יכולנו. "דרשתי מהשחקנים ללחוץ גבוה ולצאת מהר קדימה, מכבי חיפה השתלטתה על מרכז השדה וזה לא משהו שרצינו. שואפים לשחק התקפי, יש ימים כמו היום שזה הולך פחות טוב".

"היינו מאוד חשופים הגנתית, לא כמו שאני אוהב", המשיך המאמן המפסיד, "הרגשתי שאנו לא מחזיקים בכדור מספיק טוב, מאבדים הרבה כדורים, להרבה שחקנים היה יום פחות טוב. הרבה קבוצות היו נשברות במצב כזה, אבל השחקנים שלי, כמו מריאנו באריירו, מיגל ויטור ואיתי שכטר ניסו לחזור. הפער שנפתח לא טוב בשבילנו, כמו שלא יצאנו בחגיגות אנחנו לא מאבדים את הראש יותר מדי. הדרך ארוכה, יהיו עוד משחקים קשים, הליגה קשה מאוד. צריכים לדעת להתאושש משני ההפסדים האלה כמה שיותר מהר ולחזור למסלול הניצחונות".

עוד בוואלה!

דרמה בהפסקה: רז מאיר דחף את אריק בנדו בדרך לחדר ההלבשה והורחק

לכתבה המלאה
איתי שכטר שחקן הפועל באר שבע מול דין דוד שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הפסד מתסכל לאדומים. שכטר מול דוד/מאור אלקסלסי

איתי שכטר הוסיף: "לא התחלנו טוב, עומר אצילי נתן גול משום מקום, זו בעיטה ששמורה רק לו והיא נתנה דחיפה להמשך. 20-30 דקות ראשונות היו איומות, הצלחנו לחזור איכשהו למשחק. במחצית השנייה היו כמה מצבים ממש טובים שלנו, ברוב המחצית השנייה שחקני מכבי חיפה נפלו ומשכו זמן, כשרוצים לנצח צריך לקבל גם את זה".

בנוגע להרחקת רז מאיר אמר שכטר: "לא ראיתי מה קרה, אנחנו מקצוענים וצריכים להתעסק רק במה שקורה על הדשא. אם החליטו שהגיע לו אדום, כנראה שהגיע לו. יכולנו להוציא יותר מהמשחק, חיפה ניצחה, ממשיכים קדימה. צריכים להסתכל על עצמנו, הניצחון של מכבי חיפה על מכבי תל אביב נתן להם דחיפה אדירה, המשחק שלנו נגד מכבי תל אביב היה יכול ללכת לפה או לפה והפסדנו. אנחנו מועדון חזק וקבוצה טובה, ננוח יומיים - שלושה, יש שחקנים ששיחקו 120 דקות לא מזמן והם נתנו את הלב והנשמה גם היום. אני גאה בחברים ובקהל שלא הפסיק לעודד גם אחרי המשחק. הרגשתי טוב ושאני יכול לעזור לקבוצה, הייתי צריך לתת גול או לבשל היום, דברים התפספסו בנגיעה האחרונה. לחזור למשחק עם הראש למעלה מפיגור 2:0 מול קבוצה כמו מכבי חיפה עושה אוית גאה בשחקנים".

במחזור הליגה הקרוב בליגת העל תצא הפועל באר שבע למשחק חוץ מול מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully