וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ככל שתומאס יתאקלם, כך הוא יהיה יותר טוב". זיו בספק לצסק"א

9.2.2022 / 16:25

ספרופולוס סיפר כי הישראלי נקע את הקרסול והתייחס ליריבת מכבי תל אביב (חמישי, 21:05): "הם עמוקים, צריכים לזהות מי יהיה השחקן המרכזי". דיווח ביוון: פאנגוס בדרך לרוסים

תקציר: ברצלונה - אוברדוירו 67:83/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:05) כשהצהובים יארחו ביד אליהו את צסק"א מוסקבה במסגרת המחזור ה-26. מכבי מדורגת ערב המחזור במקום ה-12 בטבלת היורוליג עם 10 ניצחונות ו-12 הפסדים, ואילו צסק"א מדורגת במקום החמישי עם 14 ניצחונות ו-9 הפסדים .בסיבוב הראשון במוסקבה ניצחה הקבוצה הביתית 73:74 בתום מותחן גדול.

במכבי תל אביב מגיעים למשחק אחרי הניצחון החשוב על גליל עליון ברבע גמר הגביע ביום שני שהושג אחרי מחצית שנייה הגנתית מצוינת. הצהובים יודעים שכדי לנצח את צסק"א הם יהיו חייבים להביא את ההגנה הזאת, שהוצגה גם בניצחון על אולימפיאקוס לפני מספר שבועות, בתוספת משחק אחראי ומיעוט איבודי כדור. אלמנט נוסף שמשמעותי למשחק של הצהובים הוא הקליעה מבחוץ.

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
יצליח לגבור על הרוסים? ספרופולוס/דני מרון

המאמן יאניס ספרופולוס דיבר לקראת המפגש מול הרוסים: "צריכים להתמודד מולם כיחידה, תמיד יש להם איכות ועומק בסגל. במשחק האחרון הראינו כשמשחקים טוב בהגנה, יש סיכוי לנצח בכל משחק. צריכים להיות מאוד מרוכזים, לא לתת סלים קלים ולהפר את הסדר שלהם בהתקפה".

"לצסק"א היו משחקים שהיא הייתה נהדרת וכאלה שהיא הייתה ככה - ככה, מצפים שהם ישחקו טוב, יש להם את האיכות לכך. המפתח הוא לזהות מי יהיו שחקנים המרכזיים שתוקפים ולעצור אותם, כל משחק יכול להיות שחקן אחר שלוקח אחריות וצעד קדימה".

בנוגע ליכולת של הצהובים הוא אמר: "מנסים לשחק בצורה יעילה. אין הרבה קבוצות שיכולות להיות יציבות למשחק שלם, אין בכלל קבוצות בלי עליות וירידות במהלך עונה. לנו מאוד חשוב ברגעים שאנחנו לא משחקים טוב להישאר במשחק ולהתגבר על זה, לעשות את הדברים הפשוטים נכון".

ספרופולוס אף סיפר כי יפתח זיו נקע את הקרסול נגד הפועל גליל עליון בגביע: "אנחנו בונים עליו מהרגע הראשון, הוא במומנטום טוב ולצערי הוא נפגע במשחק האחרון. הוא לא התאמן אתמול ולא יודעים אם יהיה כשיר במאת האחוזים למחר".

גם הרכש הטרי, קיירי תומאס, זכה להתייחסות ממאמנו: "הוא שיחק השבוע לראשונה במסגרת המקומית, עדיין מתאים את עצמו. במשחק האחרון הוא נתן פתרונות בשני צידי המגרש, ככל שהזמן יעבור הוא יתאקלם ויהיה יותר טוב".

עוד בוואלה! ספורט

פנרבחצ'ה קטעה לריאל מדריד את הרצף, שיא לקייל היינס בניצחון מילאנו

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו עם קיירי תומאס. לילך וייס רוזנברג
האחד בספק, השני ממשיך להשתלב. זיו ותומאס/לילך וייס רוזנברג

יממה לפני המשחק, ביוון דווח כי צסק"א קרובה להשלמת רכש משמעותי בדמותו של הרכז הקנדי קווין פאנגוס, שיחתום לשנתיים וחצי. הגארד ששיחק ביורוליג במדי ז'לגיריס קובנה, ברצלונה ואשתקד בזניט עבר הקיץ לקליבלנד, אך התקשה להתשלב ב-NBA וכעת הוא עומד לשוב ליורוליג.

במכבי הודו במהלך השבוע כי כבר במחשבות של חלק מאנשי המועדון נמצא הדרבי ביום שני במסגרת חצי גמר הגביע, אבל בצוות המקצועי והשחקנים דיברו רק על ההתמודדות עם צסק"א, שבעיני אנשי מכבי היא ההזדמנות שלהם להישאר בתמונת הסיכויים של הפלייאוף. קיירי תומאס, שקיבל הרבה דקות בתבוסה נגד באיירן ובניצחון בכפר בלום, צפוי להמשיך לקבל דקות משמעותיות. הצהובים הודיעו כי לפני המשחק מול צסק"א, שני מאמני העבר פיני גרשון וצביקה שרף ייכנסו להיכל תהילה של המועדון - "היכל המכבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully