וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה קטעה לריאל מדריד את הרצף, שיא לקייל היינס בניצחון מילאנו

הבלאנקוס הפסידו 66:51 לאחר תשעה ניצחונות רצופים. הסנטר הפך לגדול הריבאונדרים בהתקפה במפעל ב-70:74 בחוץ על ז'לגיריס

תקציר: ברצלונה - אוברדוירו 67:83/ספורט1

שני משחקי השלמה נערכו הערב (שלישי) ביורוליג. במשחק מהמחזור ה-18, הופתעה המוליכה ריאל מדריד בטורקיה על ידי פנברחצ'ה, שנמצאת בכושר נהדר. במשחק השני, שהיה משחק השלמה מהמחזור ה-17, ניצחה מילאנו בחוץ את נועלת הטבלה ז'לגיריס.

מרקו גודוריץ' שחקן פנרבחצ'ה. Sonia Canada, GettyImages
פנרבחצ'ה בכושר נהדר. גודוריץ'/GettyImages, Sonia Canada

פנרבחצ'ה - ריאל מדריד 51:66

הטורקים עלו בטירוף בהגנה, וספגו 17 נקודות בלבד במהלך כל המחצית הראשונה. את הרבע הראשון פתחה המארחת בסערה וסיימה אותו ביתרון 8:19. החיסרון של לא מעט שחקני מפתח פגע בפנר מבחינה התקפית, אבל על ההגנה הרצחנית שמרו שחקניה כל המשחק, כאשר ריאל מדריד פשוט לא הצליחה לייצר מומנטום כדי לנסות לחזור למשחק. ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג לפנרבחצ'ה, בעוד המוליכה מפסידה לראשונה לאחר תשעה ניצחונות רצופים. אדי טבארס (14) הוליך את קלעי הבלאנקוס.

עוד בוואלה! ספורט

"תורם בכל היבט, חלק גדול בהתקדמות הקבוצה": תומר גינת זכה לשבחים

לכתבה המלאה

ז'לגיריס קובנה - מילאנו 74:70

האיטלקים גירדו בקושי ניצחון חוץ על נועלת הטבלה, אך בסופו של דבר התאוששו מההפסד הביתי לפנרבחצ'ה, כשעל הדרך קייל היינס קבע שיא חדש ביורוליג. הסנטר הנפלא של מילאנו הפך לשיאן הריבאונדים בהתקפה במפעל (705), כשהוא מדיח מהפסדה את פליפה רייס. את המשחק עצמו סיים היינס עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים, כאשר מלקולם דילייני הוליך את קלעי האורחת עם 20 נקודות. הליטאים קיבלו משחק טוב מאוד מלוקאס לקאביצ'יוס (16) ונשארו צמודים עד הסיום. היינס קלע נקודות חשובות שקבעו 65:72 27 שניות לסיום ולמעשה הכריע את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully