וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תורם בכל היבט, חלק גדול בהתקדמות הקבוצה": תומר גינת זכה לשבחים

ביורוקאפ הקדישו כתבה לפורוורד לבלואה מטרופוליטנס, ששיפר את נתוניו האישיים ועזר לצרפתים לטפס בטבלה, וסימנו את הרגע בו חל המפנה

תקציר: שלונסק ורוצלאב - לבלואה-מטרופוליטנס 74:59/ספורט1

כשהוא עמוק בתוך עונתו השנייה כליגיונר בקבוצת לבלואה מטרופוליטנס הצרפתית, תומר גינת נמצא בשבועות האחרונים בנסיקה ביכולת, והשיפור שלו לא חמק מהעיניים של אתר היורוקאפ שהקדיש כתבה לפורוורד של נבחרת ישראל.

שחקן פריז לבלואה תומר גינת. טוויטר, אתר רשמי
חלק גדול מהתקדמות הקבוצה. גינת/אתר רשמי, טוויטר

אחרי פתיחה מגומגמת לעונת היורוקאפ, אישית וקבוצתית, הצרפתים ניצחו בארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלהם ועלו למקום הרביעי (מתוך עשר קבוצות) בבית א' במפעל. גינת קלע בדו ספרתי בארבעת המחזורים האחרונים וזכה לשבחים: "הוא תורם בכל היבט, הוא אחד השחקנים הכי פרודוקטיביים במפעל בשבועות האחרונים וההופעות שלו הן חלק גדול בהתקדמות של לבלואה בטבלה".

באתר היורוקאפ סימנו את המחזור התשיעי כנקודת המפנה של גינת בכל הנוגע לנתונים הסטטיסטיים. עד אותו מחזור העמיד אקס הפועל תל אביב ממוצע של 7.7. נקודות למשחק, ומאז קפץ ל-12 נקודות לערב. הוא גם שיפר בלמעלה מריבאונד אחד את הממוצע שלו, וכמעט הכפיל את כמות האסיסטים, מ-1.5 ל-2.8 כמו כן, הפורוורד נסק מ-0.2 חטיפות לחטיפה אחת למשחק מאז המחזור התשיעי.

עוד בוואלה!

רפשה נזכר בגמר ב-2004: "היה בלתי אפשרי לנצח את מכבי תל אביב באווירה כזו"

לכתבה המלאה
גל מקל עם תומר גינת. באדיבות המצולמים
פגש ביורוקאפ חבר מהנבחרת. גינת עם מקל/באדיבות המצולמים

גם בנתוני המדד הישראלי מככב: בשלושת המשחקים האחרונים הוא רשם בסך הכל 60 נקודות מדד, מה שמציב אותו במקום השני בקבוצה ושביעי במפעל כולו. אגב, את המקום הראשון בטבלה זו מאייש אקס מכבי תל אביב הטרי ושחקן פרטיזן בלגרד בהווה, מתיאס לסור.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר גינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully