וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שום דבר לא יעצור אותי": רונאלדו וכרטיס הברכה הפוגעני ליום האהבה

על רקע חזרתו של תיק האונס מהעבר לכותרות, רמיזה מינית לא מעודנת לצד תמונתו של כוכב מנצ'סטר יונייטד חוללה סערה באנגליה

הטיזר לקראת הריאיון עם כריסטיאנו רונאלדו/ספורט1

בשבוע הבא יצויין ברחבי העולם יום האהבה, שהוא בעיקר יומם הגדול של עסקי הפרחים, השוקולדים וכרטיסי הברכה. ודווקא לקראת החגיגה השנתית, חברה אנגלית בשל "Moonpig" הצליחה לסבך את עצמה במיוחד, ועל הדרך גם את כריסטיאנו רונאלדו, ששמו השתרבב בניגוד לרצונו לפרשייה מביכה.

באחד מכרטיסי הברכה המיוחדים שהכינו בחברה לכבוד ה-14 בפברואר הודבקה תמונתו של כוכב מנצ'סטר יונייטד על רקע הכיתוב "שום דבר לא יעצור אותי מלכבוש ביום האהבה הזה". הרמיזה הלא כל כך עדינה לכיבוש מיני גררה מיד שלל תגובות זועמות, והחברה שהבינה את גודל הטעות הסירה במהירות את הברכה מהאתר שלה.

כרטיס הברכה הפוגעני של כריסטיאנו רונאלדו לכבוד יום האהבה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
כרטיס הברכה הפוגעני של כריסטיאנו רונאלדו לכבוד יום האהבה/אתר רשמי, מתוך טוויטר

הזעזוע של הגולשים שהספיקו להיחשף לנוסח הברכה לפני הסרתה נובע כמובן הפרשה בה הואשם רונאלדו באונס הדוגמנית לשעבר קתרין מאיורגה בלאס וגאס ב-2009. התיק לגבי המקרה כבר נסגר, אך השבוע הוא עלה בחזרה לכותרות בעקבות כוונת הניו יורק טיימס לפרסם עדויות חדשות בנושא, והתנגדותו של רונאלדו לכך.

בהודעת ההתנצלות שהחברה פרסמה מיידית נכתב: "מעולם לא התכוונו לפגוע באיש. אנחנו מתגאים ביכולת שלנו לשמח את הלקוחות שלנו, וכשעלו חששות לגבי הכרטיס הספציפי הזה הסרנו אותו באותו הרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully