וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לו מה להסתיר? רונאלדו מנסה למנוע פרסום של מסמכים מתיק האונס

"ניו יורק טיימס" אסף מוצגים ועדויות מהתיק שכבר נסגר, אבל כוכב יונייטד מתנגד לפרסום: "המסמכים כוללים פרטים אישיים מביכים"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מידלסברו 1:1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו מנסה למנוע מ"ניו יורק טיימס" לפרסם למעלה מ-400 מסמכים שהגיעו לידי מערכת העיתון, הקשורים לפרשת האונס לכאורה בה הואשם בעבר. לפי "המירור", הכוכב הפורטוגלי מנהל בימים אלה מערכה משפטית בארצות הברית נגד העיתון, בניסיון למנוע פרסום של תחקיר ארוך ומפורט בעוד מספר שבועות.

הדיון בעניין פרסום המסמכים ייערך בשבוע הבא, ועורכי דינו של רונאלדו ינסו למנוע את פרסום התחקיר שמבוסס על מסמכים שלטענתם הושגו בדרכים לא חוקיות. משטרת לאס וגאס שניהלה את התיק מחזיקה מאות מסמכים הקשורים לפרשה, שחלקם אף דלפו לרשת בעבר על ידי אתר "פוטבול ליקס" ומגזין "דר שפיגל". בין היתר, הוצג מסמך המוכיח שרונאלדו שילם למתלוננת, הדוגמנית לשעבר קתרין מאיורגה, מיליוני דולר כ"דמי שתיקה".

לפי רונאלדו ועורכי דינו, המסמכים המדוברים כוללים פרטים אישיים מביכים, שאין בהם עניין לציבור. פרסומם, כך הם טוענים, יגרמו עוגמת נפש נוספת לכוכב בן ה-37, "ששמו ותדמיתו ממילא נפגעו כתוצאה מהפרשה, אף שהתגלה כי לא נמצא יסוד פלילי להאשימו".

כריסטיאנו רונאלדו לצד המתלוננת באונס קתרין מאיורגה. מתוך טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
הפרשה עדיין מלווה אותו. רונאלדו ומאיורגה/מערכת וואלה! NEWS, מתוך טוויטר

כזכור, התיק המדובר עסק בתלונה שהגישה מאיורגה בשנת 2018, לפיה תשע שנים קודם לכן רונאלדו אנס אותה בכוח בחדר מלון בלאס וגאס. האונס כביכול התרחש שבועות ספורים לפני המעבר של רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד בשנת 2009, בעסקה שהייתה בזמנו היקרה ביותר בכל הזמנים.

מאיורגה סיפרה שהותקפה על ידי הכוכב הפורטוגלי במלון בלאס וגאס בשנת 2009. היא טענה שאחרי שבילתה איתו בערב בזמן ששהתה בחופשה עם משפחתה, הוא ביקש ממנה ומחברתה להצטרף אליו ואל חבריו לג'קוזי. כשהלכה להחליף בגדים, היא הופתעה לראות שהכוכב הגיע אליה למקלחת עירום, וביקש שתיגע באיבר מינו ותקיים איתו יחסי מין: "כשאמרתי שאני לא מוכנה, הוא התחיל להתחנן שאגע בו ואכניס את האיבר שלו לפה שלי".

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו לא בשיא, רוצה לזכות לפחות בתואר אחד"

לכתבה המלאה

תיעוד של רונאלדו ומאיורגה מיום בו אירע האונס לכאורה

רונאלדו טען לאורך כל הדרך שקיים יחסי מין בהסכמה עם מאיורגה, וההתפתחויות בתיק בבית המשפט גיבו חלקית את טענותיו. באוקטובר האחרון המליץ בית המשפט בלאס וגאס להורות על סגירת התיק, ומאיורגה ויתרה. יחד עם זאת, ב"דר שפיגל" פורסם בעבר שרונאלדו עשה מאמצים גדולים לטייח את הפרשה, העלים ראיות ואף הצמיד מעקבים חשאיים למאיורגה.

הפרשה המשיכה ללוות את רונאלדו גם בשנים האחרונות. כך, למשל, במהלך הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי מנצ'סטר יונייטד בספטמבר האחרון, אורגנה מחאה נגדו ובמהלך המשחק עבר מעל אצטדיון אולד טראפורד מטוס עם הכתיב "אנחנו מאמינים לקתרין מאיורגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully