וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו לא בשיא, רוצה לזכות לפחות בתואר אחד"

כוכב מנצ'סטר יונייטד שיתף בנוגע לחזרה לאולד טראפורד, התקופה הרעה של המועדון ועוד. הריאיון המלא משודר בערוצי ספורט1

הטיזר לקראת הריאיון עם כריסטיאנו רונאלדו/ספורט1

עונת קאמבק מורכבת עוברת על כריסטיאנו רונאלדו, ששב לקנדציה שנייה במנצ'סטר יונייטד 12 שנה לאחר שעזב את אולד טראפורד. בריאיון, שמשודר במלואו בספורט1, מתייחס הפנומן הפורטוגלי להופעת הבכורה המחודשת במדי השדים האדומים, לשנים הלא טובות שעוברות על המועדון, השאיפות, תחילת הקריירה ועוד.

"יש לי זיכרונות מדהימים מכאן, ולכן חזרתי", שיתף כריסטיאנו רונאלדו בנוגע לחזרה שלו למנצ'סטר יונייטד. "ביוום השני שלי עם הקבוצה נשאתי דברים ואמרתי שאני גאה להיות כאן, שאני רואה הרבה פוטנציאל ושאני כאן כדי לעזור".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד נוגח. רויטרס
"מנצ'סטר יונייטד צריכה להיות בטופ 3 לפחות". כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

פתיחת העונה הייתה נהדרת עבור הכוכב מבחינה אישית, אך הקבוצה פישלה במספר מקרים לאורך העונה, כולל תבוסות משפילות מול ליברפול ומנצ'סטר סיטי. "יש דברים שאנחנו צריכים לשנות. אנחנו צריכים להבין שאנחנו לא בשיא שלנו", אמר. "יש לנו סגל חדש, יש לנו מנג'ר חדש - למה שלא נאמין שנוכל להשתפר? מי שמוותר הוא אדם חלש מנטלית".

רונאלדו התייחס גם למיקום בו הוא חושב שיונייטד צריכה להיות: "אני לא מוכן לקבל את זה שנהיה פחות מטופ 3 בפרמיירליג. מנצ'סטר יונייטד צריכה או לזכות באליפות, או לסיים במקומות 2-3". על המטרות להמשך העונה: " אני רוצה לזכות בתואר אחד לפחות ולעבור שלב אחד לפחות בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully