וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן עמבר עשוי לפתוח גם בשבת במדי הפועל נוף הגליל

שוער המשנה שהיה טוב בשני המשחקים האחרונים, עשוי לקבל את ההזדמנות גם במחזור הקרוב מול הפועל חדרה. ניר לקס ייעדר, המנכ"ל גיל ברעם הורחק לחודשיים

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל חזרה מאוכזבת מאוד לאחר התיקו המאופס נגד בית"ר ירושלים בטדי, ובשבת היא תארח את הפועל חדרה במטרה לצבור שלוש נקודות יקרות במלחמת ההישרדות שלה בתחתית. הקבוצה של שי ברדה שיחקה כדורגל התקפי גם בטדי והגיעה להרבה מצבי הבקעה שלא נוצלו בסופו של דבר, ובמועדון בחרו להסתכל על חצי הכוס המלאה. בנוף הגליל ציינו את העובדה שזה היה משחק שני ברציפות שהקבוצה הצליחה לשמור על רשת נקייה ובסך הכל ספגה שער בודד בשלושת משחקי הליגה האחרונים.

"היה חשוב מאוד לייצב את משחק ההגנה ואנחנו שמחים שלפחות במשחקים האחרונים, נעשה שיפור משמעותי בנושא הזה", אמרו בקבוצה.

שוער הפועל נוף הגליל מתן עמבר. לילך וייס רוזנברג
ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות? מתן עמבר/לילך וייס רוזנברג

מי שעמד בין הקורות בשני משחקי הליגה האחרונים הוא שוער המישנה מתן עמבר, שהחליף את השוער הראשון סטפן מרינוביץ' הניו זילנדי, וקיבל המון מחמאות מהצוות המקצועי. עמבר פתח נגד מכבי פתח תקוה והיה מצוין. מאמן השוערים תום אלמדון בהחלטה משותפת עם המאמן שי ברדה נתן לו את הקרדיט גם השבוע נגד בית"ר, והשוער שוב לא ספג.

מרינוביץ' שלא שיחק נגד פתח תקוה לאחר שחלה בקורונה, הופתע מאוד לגלות שהוא מחוץ להרכב גם נגד בית"ר ודאג להביע את מורת רוחו בפני אנשי המועדון. כעת יצטרכו ברדה ואלמדון לקבל החלטה לקראת המשחק בשבת נגד חדרה, כאשר סיכויים גבוהים שעמבר יקבל את חולצת ההרכב גם הפעם. בכל מקרה ההחלטה תתקבל לקראת סוף השבוע, בסמוך ליום המשחק עצמו.

עוד בוואלה! ספורט

בהפועל תל אביב הזהירו: "מציעים לאוהדי מכבי לא להגיע לשער 8"

לכתבה המלאה
ניר לקס, הפועל נוף הגליל. דני מרון
לא יעמוד לרשות הקבוצה של ברדה בשבת. לקס/דני מרון

מי שיחסר בוודאות הוא הקשר ניר לקס, שנפצע בטדי וכאמור יש חשש גדול שמדובר בקרע ברצועה הצולבת. בקבוצה מחזיקים אצבעות ומתפללים שצילום ה-MRI שיעבור לקס ביום שישי, יראה שהפציעה פחות חמורה משחשבו.

בתוך כך, היום נערך בבית הדין הערעור של ההתאחדות לכדורגל בעקבות הקנס בסך 5,000 שקלים ובעיקר בגין ההרחקה לשלושה משחקים בלבד שספג המנכ"ל גיל ברעם חרף המילים הקשות שאמר ללירן ליאני, שופט המסך במשחק נגד הפועל חיפה. ברעם טען בערעור כי הדברים נאמרו בשיחה עם שופט המשחק שניר לוי, שהזמין אותו לחדרו לשיחה בארבע עיניים, אבל אב בית הדין והשופט בדימוס אמנון סטרשנוב הגיע למסקנה כי מדובר ב"שור מועד אשר לא הפיק את הלקח מהעונשים שהוטלו עליו בעבר" על כן קיבל את ערעור ההתאחדות לכדורגל והאריך את הרחקתו משדה המשחק למשך חודשיים. הקנס נותר בעינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully