וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב הזהירו: "מציעים לאוהדי מכבי לא להגיע לשער 8"

9.2.2022 / 10:24

הקהל האדום חושש שאוהדי היריבה העירונית רכשו כרטיסים רבים ליציע שהוקצה להם ובמועדון הבהירו: "הם לא יישבו שם". דוידה וקולו ישובו לסגל

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

קרוב ל-19 אלף אוהדים של הפועל תל אביב הבטיחו מקומם בדרבי נגד מכבי תל אביב שייערך ביום שבת ב-20:00, כאשר נותרו מאות בודדות של כרטיסים לשערים 2 ו-8 עבור אוהדי הקבוצה. כזכור, תהיה זאת כמות האדומים הגבוהה ביותר באיצטדיון בלומפילד מאז שנחנך ונפתח מחדש באוגוסט 2019.

עם זאת, ברשתות החברתיות ישנן טענות מצד אוהדי הפועל על כך שישנם אוהדים רבים של מכבי תל אביב שרכשו כרטיסים לשער 8 במטרה להבטיח את מקומם באצטדיון, על אף שהקהל הצהוב קיבל את יציעים 10 ו-11 ואת 13, משמע 7,400 כרטיסים בסך הכל.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יורשו להיכנס לשער 8. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב לא מודאגים מהדיבורים על כך שאוהדי מכבי קונים כרטיסים לשער 8, ונמצאים בקשר הדוק עם המשטרה בנושא, כאשר כל אוהד שיזוהה כאוהד מכבי לא יוכל להיכנס או שיוצא מהאיצטדיון. בהפועל הבהירו: "מציעים לאוהדי מכבי לא להגיע לשער 8, כי הם לא יישבו שם".

לטובת אוהדי מכבי תל אביב הוקצו 7,400 כרטיסים, אולם נכון לכתיבת שורות אלו עוד נותרו אלפי כרטיסים למכירה. עם זאת, חשוב להבהיר כי מכבי תל אביב פתחה את המכירה בשלב זה אך ורק לאוהדיה שצברו יותר מ-60 נקודות על רכישת כרטיסים למשחקי חוץ. בהמשך היום המכירה תיפתח לחברי מועדון "פוראבר" ורק מחר לטובת המנויים והקהל הרחב, אם יישארו כרטיסים.

בצד המקצועי, לסגל הפועל תל אביב יחזרו אושר דוידה שהיה מוצהב וכן סיאנדה קולו שהתאושש מפציעה. אור ישראלוב שהיה חולה גם כן החלים וייכלל בסגל, אולם דני גרופר ימשיך להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully