וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם דני אבדיה על הפרק": וושינגטון מחפשת טרייד של הרגע האחרון

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 8:19

למרות הפציעה של בראדלי ביל, הוויזארדס לא ויתרו על האפשרות להתחזק. הישראלי הוזכר כמועמד לעבור, גם האצ'ימורה והארל על הפרק

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון נמצאת בכושר רע מאוד ולא מפסידה להפסיד ואם לא די בכך אז כעת נודע גם שכוכבה בראדלי ביל יעבור ניתוח בשורש כף היד והוא סיים מעשית את העונה. אלא שיומיים לפני סגירת חלון ההעברות ב-NBA, בוושינגטון מדווחים שהוויזארדס עדיין נמצאים בשוק ומחפשים טרייד בניסיון להתחזק ואולי להעפיל לפלייאוף במזרח.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
יהיה חלק מטרייד ברגע האחרון? דני אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

קווינטון מאיו, העיתונאי שמסקר באופן צמוד את הקבוצה טוען ש"הכול על השולחן", כאשר גם שמם של דני אבדיה ורוי האצ'ימורה הצעירים נכלל כמועמדים אפשריים בהחלט לעזוב בטרייד ממש לפני סגירת החלון. בוושינגטון שוקלים גם להעביר את אחד השחקנים שחוזיהם עומד להסתיים כמו מונטרז הארל, תומאס בריאנט, ארון הולידיי וראול נטו.

כידוע, וושינגטון חיזרה בחודש האחרון אחרי דומנטאס סאבוניס, אלא שהסנטר הליטאי עבר בסופו של דבר בטרייד גדול מאינדיאנה לסקרמנטו. הפציעה של ביל מצמצמת את האפשרויות של וושינגטון, אך הוויזארדס עדיין נחושים להחתים עוד כוכב לסגל כשהשמות הבולטים שהוזכרו הם של ג'ראמי גרנט כוכב דטרויט וג'ון קולינס, הפורוורד המגוון של אטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully