וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ גובר, המשבר נמשך, אבדיה במתח: וושינגטון "מתכננת מהלך קריטי"

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 14:05

הוויזארדס שוב הובסו, הסוכן של בראדלי ביל נפגש עם ההנהלה לדון במהלך לקראת הדדליין, אבדיה שוב הוזכר כמועמד לעזוב אבל "לא נחשב לנכס בשביל טרייד", קוזמה ממחיש את המתיחות בחדר ההלבשה, מייק באטיסט שוב מעורב בתקרית

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

ימים של מתח ועצבנות בוושינגטון. הוויזארדס ממשיכים להפסיד, בחדר ההלבשה השחקנים מבקרים זה את זה, הלילה גם נרשם עימות בין אחד מעוזרי המאמן לבין אוהד, והשמועות על טרייד ממשיכות להדהד סביב הקבוצה. הלילה (בין שני לשלישי) וושינגטון המשיכה ביכולתה החלשה וברצף המאכזב שלה, כשהובסה בביתה 121:100 על ידי מיאמי. עבור הוויזארדס זה היה הפסד שמינית בתשעת המשחקים האחרונים של הקבוצה, ויותר מזה - משחק שני ברציפות שהיא מפגרת במעל ל-30 הפרש (אחרי התבוסה מול פיניקס).

אחרי שוושינגטון פתחה את העונה במאזן 3:10 ונדמה היה שהשנה העסק עומד להתחבר, היא כרגע כבר רחוקה חמישה משחקים ממאזן שוויוני (29:24), הכי נמוך שלה העונה. ניתן היה לצפות שעל רקע המצב המקצועי וההידרדרות, וושינגטון תפתח את המשחק בצורה חזקה ונחושה, אבל בדיוק ההיפך קרה, והאורחים ממיאמי הוליכו ב-17 הפרש כבר ברבע הראשון - דבר שהמחיש את תחושת הרפיון בקבוצה, שאמורה להדאיג את ההנהלה והצוות המקצועי.

בראדלי ביל, שחקן וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
הסוכן שלו בעיר, והמועדון בלחץ. ובצדק. ביל/GettyImages, G Fiume

בראדלי ביל נעדר משחק רביעי ברציפות בגלל פציעה, אבל האקשן סביבו נמשך, כולל שמועות על טרייד. סוכנו, מארק ברטלסטיין, ערך הלילה ביקור נדיר בוושינגטון, ונפגש עם הנהלת הוויזארדס "שמנסה להנדס מהלך קריטי למועדון" לקראת סגירת חלון הטריידים ביום חמישי - כך מדווחים ב-NBC. עד עתה בראדלי ביל דחה את ההצעות מוושינגטון להאריך את חוזהו שמסתיים.

הוויזארדס בבעיה: הם מתקרבים מאוד לרגע שבו השחקן יוכל להשתחרר בחינם מחוזהו. הוא אומנם יכול לחתום בוושינגטון על חוזה מקסימום, שבמסגרתו ירוויח 241 מיליון דולר בחמש שנים - כ-60 מיליון דולר יותר מאשר קבוצה אחרת יכולה להציע לו - אבל בינתיים הוא מחכה לראות מה מצב הקבוצה, והוא בהחלט לא טוב.

הלילה הוויזארדס ספגו 121 נקודות, מקבוצה שקולעת בממוצע 108.7 נקודות למשחק. הם קלעו רק 7 מ-31 מהשלוש, ואיפשרו להיט לקלוע 26 נקודות קלות מ-17 איבודי כדור. הוויזארדס אחרונים בליגה בקליעה של שלשות (רק 9.9 למשחק) ובמקום השישי מהסוף באחוזים מהשלוש (36.1 אחוז). "זה קשה", הודה המאמן ווס אנסלד ג'וניור, "לפעמים יש לנו זריקות טובות שלא נכנסות, וזה משפיע גם על ההגנה, בירידה חזרה להתקפות המעבר, וזה גם מתסכל, כי היריבות שלנו מגיעות לאותן זריקות, ולהן הן נכנסות".

עוד בוואלה!

וושינגטון הובסה גם מול מיאמי, 121:100; 5 נקודות לדני אבדיה במשחק עצבני

לכתבה המלאה
ספנסר דינווידי, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
לא עובדים אחד בשביל השני. הוויזארדס/רויטרס

כאמור, העצבנות על הספסל ובקבוצה גם יצרה תקרית בסיום: בשניות האחרונות מיודענו מייק באטיסט, אחד מעוזרי המאמן של אנסלד (ואקס פנאתינייקוס, שגם באירופה היה ידוע במזגו החם), נראה מתעמת עם אחד האוהדים וניגש אליו בצורה עצבנית ומאיימת. בין השניים כמעט התפתח מגע והיו חילופי דברים, ומי שהפריד ביניהם היה שחקן הקבוצה מונטרזל הארל, שירד עם באטיסט לחדר ההלבשה. "האוהד אמר משהו שחצה את הגבול", הסביר אנסלד על התקרית, "כמובן שאנחנו צריכים להיות מעל זה ולא להיגרר".

קייל קוזמה רומז שיש אווירה לא חיובית בחדר ההלבשה. "הדבר המשמעותי מבחינתנו במשחקים האחרונים זה מידת המאמץ שלנו", טוען קוזמה, "קשה מאוד כשאתה סופג מכה בפרןף, ולא נעמד. זה די מסכם את מה שעובר עלינו. ברגע שאנחנו נתקלים בקשיים, מאתגר עבורנו לצאת מזה". לטענת קוזמה, לא כל השחקנים מאוחדים, וחלקם כבר חושבים על אפשרות מעבר: "על מנת שקבוצת ספורט תראה חוזק, כולם צריכים לחשוב לפני הכל על הקבוצה. כרגע קצת בעייתי עבורנו לגרום לכל שחקן להיות שמח עבור שחקן אחר".

דני אבדיה ושחקני וושינגטון סופגים עוד סל קל מול מיאמי. רויטרס
דני אבדיה ושחקני וושינגטון סופגים עוד סל קל מול מיאמי/רויטרס
דני אבדיה מול קייל לאורי, וושינגטון וויזארדס מול מיאמי היט. רויטרס
לא מצליח להשפיע. אבדיה מול מיאמי/רויטרס

דני אבדיה שוב לא הצליח להשפיע בצורה משמעותית על מהלך המשחק, וסיים את הערב המאכזב עם 5 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. סל השדה היחיד שלו במשחק (1 מ-2 מהשלוש) היה שלשה חסרת חשיבות בשניות הסיום, בגארבג' טיים. הוא הוסיף עוד 2 מ-2 מהקו, כמו גם 2 חטיפות ו-2 איבודים. במהלך המשחק אף ספג עבירה טכנית: אחרי מהלך הגנתי שבו השופט שרק לעבירה של הישראלי על באם אדבאיו, אבדיה הגיב בתסכול ופנה למאמן ווס אנסלד בבבקשה לערער על ההחלטה ולבקש צ'אלנג' במסך. שופט המשחק הגיב בעבירה טכנית.

אבדיה שוב הוזכר כמועמד לעזוב בטרייד בעסקה שתעביר לוושינגטון את דומנטס סאבוניס. "בשביל שוושינגטון תוכל להביא את סאבוניס, היא ככל הנראה תצטרך לשחרר את אחד מבחירות הדראפט מהסיבוב הראשון שלה, דני אבדיה או רוי האצ'ימורה", טוענים ב-NBC, אבל כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי רומז שהפייסרס לא מתלהבים מהאופציה: "סאבוניס הוא שחקן שוושינגטון רוצה, אבל נראה שאין לה את הנכסים כדי לבצע את העסקה הזאת כרגע".

בין אם מדובר ברמז על עתידו או מצבו המקצועי, הישראלי העלה הבוקר לחשבון האינסטגרם שלו פוסט ובו כתב "אף פעם אל תוותרו על חלום בגלל שייקח זמן להגשים אותו. הזמן בכל מקרה יעבור...".

הסטורי של דני אבדיה: "אף פעם אל תוותרו על החלום". האינסטגרם של דני אבדיה, צילום מסך
הסטורי של דני אבדיה: "אף פעם אל תוותרו על החלום"/צילום מסך, האינסטגרם של דני אבדיה

בכל אופן, על פי הדיווח ב-NBC, "הפגישה של הנהלת וושינגטון עם הנציגים של בראדלי ביל ממחישה שוב את החשש הגובר בנוגע לעתידו. הוויזארדס יוכלו להציע לו את אחד החוזים הגדולים בתולדות ה-NBA. אבל בקבוצה רואים מה קורה בסגל, והרבה שחקנים מתוסכלים. החדשות הטובות הן שלוייזארדס יש מספיק זמן לעשות שינויים משמעותיים. יש עוד יומיים לדדליין, ולא מאוחד מדי לעשות מהלכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully