וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הובסה גם מול מיאמי, 121:100; 5 נקודות לדני אבדיה במשחק עצבני

הוויזארדס המשיכו במפלה וכבר פיגרו ב-35 הפרש, הישראלי שוב לא השפיע ואף ספג עבירה טכנית, במשחק שבו עוזר המאמן התעמת עם אוהד ביציע. וושינגטון רק במקום ה-11 במזרח, 5 משחקים מתחת ל-50 אחוזי הצלחה

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון המשיכה גם הלילה (בין שני לשלישי) ביכולתה החלש וברצף המאכזב שלה, כשהובסה בביתה 121:100 על ידי מיאמי. עבור הוויזארדס זה היה הפסד תשיעי ב-11 המשחקים האחרונים, ואחרי שוושינגטון פתחה את העונה במאזן 3:10, היא כרגע כבר רחוקה חמישה משחקים ממאזן שוויוני (29:24), הכי נמוך שלה העונה. מיאמי לעומת זאת רשמה ניצחון שלישי ברציפות והיא בפסגת המזרח (20:35).

למרות המצב הלא פשוט והצורך בניצחון, וושינגטון פתחה גם את המשחק הזה בצורה נרפית, והאורחים ממיאמי הוליכו ב-17 הפרש כבר ברבע הראשון. ריצת 14:27 עזרה לוויזארדס לצמק את הפער ל-7 בלבד בהפסקה, אבל ברבע השלישי מיאמי שוב הצליחה לברוח - ועם ריצת 1:22 ההיט עלו ליתרון 70:98 ברבע האחרון. הפער בשיאו כבר עמד על 35 הפרש.

דני אבדיה מול קייל לאורי, וושינגטון וויזארדס מול מיאמי היט. רויטרס
ביכולת הנוכחית של וושינגטון קשה להרשים. אבדיה/רויטרס

דני אבדיה שוב לא הצליח להשפיע בצורה משמעותית על מהלך המשחק, וסיים את הערב המאכזב עם 5 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. סל השדה היחיד שלו במשחק (1 מ-2 מהשלוש) היה שלשה חסרת חשיבות בשניות הסיום, בגארבג' טיים. הוא הוסיף עוד 2 מ-2 מהקו, כמו גם 2 חטיפות ו-2 איבודים. במהלך המשחק אף ספג עבירה טכנית: אחרי מהלך הגנתי שבו השופט שרק לעבירה של הישראלי על באם אדבאיו, אבדיה הגיב בתסכול ופנה למאמן ווס אנסלד בבבקשה לערער על ההחלטה ולבקש צ'אלנג' במסך. שופט המשחק הגיב בעבירה טכנית. אבדיה היה אחד משלושה שחקנים בלבד בוושינגטון שסיימו במאזן פלוס/מינוס חיובי (1+), אך כאמור, לא הותיר חותם במפלה של חבריו.

העצבנות על הספסל ובקבוצה גם יצרה תקרית בסיום: בשניות האחרונות אחד מעוזרי המאמן של אנסלד נראה מתעמת עם אחד האוהדים וניגש אליו בצורה עצבנית ומאיימת, ובין השניים כמעט התפתח מגע והיו חילופי דברים, ומי שהפריד ביניהם היה שחקן הקבוצה מונטרזל הארל.

עוד בוואלה! ספורט

שחקני וושינגטון בהאשמות הדדיות: "אם אין לך אנרגיות, אתה במקצוע הלא נכון"

לכתבה המלאה
קייל קוזמה מול ג'ימי באטלר, וושינגטון וויזארדס מול מיאמי היט. רויטרס
שוב פתיחה נרפית. וושינגטון/רויטרס

במצב הנוכחי וושינגטון רק במקום ה-11 במזרח, עם מאזן 29:24, חצי משחק מעל ניו יורק (30:24), ומחוץ לפליי-אין. הוויזארדס רחוקים משחק אחד מהמקום העשירי, שבו נמצאת אטלנטה, ורחוקים שלושה משחקים מהמקום התשיעי, שבו כרגע נמצאת שארלוט. ביכולת הנוכחית כמובן כל זה לא רלוונטי.

הנתון הבולט מהמשחק היה בשלשות: ההיט צלפו 18 מ-32 מעבר לקשת (56.3 אחוזים קלילים), בעוד וושינגטון קלעה רק 7 מ-31 מהשלוש (22.6 אחוז). קורי קיספרט בלט בוויזארדס עם שיא קריירה של 20 נקודות, קייל קוזמה קלע רק 12, ספנסר דינווידי הסתפק ב-4. במיאמי באם אדבאיו בלט עם 21, והיה אח משבעה שחקנים בשורות ההיט עם מספר דו ספרתי של נקודות. ג'ימי באטלר הוסיף 19 למנצחים, שעלו למאזן 2:3 במסע ששת משחקי החוץ שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully