וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני וושינגטון בהאשמות הדדיות: "אם אין לך אנרגיות, אתה במקצוע הלא נכון"

חדר ההלבשה של הוויזארדס מבעבע אחרי עוד תבוסה: הארל מבקר את חבריו לקבוצה, קולדוול פופ מודה ש"אין בינינו שום תקשורת", ובמקביל נחשפת התוכנית "לבנות סביב בראדלי ביל" לפני הדדליין

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון ממשיכה להיראות חלשה, לא מאומנת, לא נלחמת ובעיקר לא מחוברת. אחרי עוד תבוסה שהקבוצה ספגה הלילה (בין שבת לראשון), 95:80 לפיניקס, המתח בחדר ההלבשה גואה, וגם השחקנים לא מסתירים את הביקורת והטינה שהם חשים אחד כלפי השני.

"לא ניסינו לשחק מהרגע הראשון. הם קפצו עלינו, ופשוט לא הגבנו. אף אחד לא הגיב. שחקני הספסל שלנו לא היו מוכנים להילחם כשהם עלו למגרש", האשים מונטרז הארל, שסיים כקלע הבולט של הוויזארדס עם 15 נקודות. הארל הוא אחד השחקנים שמועמדים לעבור בטרייד, ואולי זו הסיבה שהרשה לעצמו לבקר באופן ישיר את חבריו לקבוצה. "נמאס לי לשמוע תירוצים על 'אנרגיות'. אם אתה לא יכול לבוא עם אנרגיות למשחק כדורסל - זו העבודה שלך, ומשלמים לך הרבה כסף על זה - אז כבר אין לי מה להגיד...נמאס לי לשמוע את זה, זה פשוט תירוץ עלוב. אם אתה לא מצליח למצוא כוחות לשחק חזק מדי ערב, אז אני מצטער, אבל אולי אתה במקצוע הלא נכון".

הארל מודה ש"המצב בחדר ההלבשה פאקינג מבאס. קבוצות קורעות לנו את התחת מההתחלה ועד הסוף. לשחקנים שלנו יש גישה תחרותית, הם באים לכל משחק במטרה לנצח, אבל עדיין קורעים אותנו בכל משחק לאחרונה. נכון שאף אחד לא מוכן לוותר ולהרים ידיים, אבל חדר ההלבשה פשוט מבאס עכשיו. אני אוהב לנצח, אני אוהב להתחרות, ואנחנו לא נמצאים במצב הזה כרגע".

מונטרז הארל, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
עצבני. הארל/רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
למי הביקורת כוונה? אבדיה בפעולה הלילה/רויטרס

וושינגטון הסתפקה ב-80 נקודות בלבד - המספר הכי נמוך שלה מאז 2018 במשחק שלם, אבל לדבריו של קנטביוס קולדוול פופ, הבעיה היא קודם כל בהגנה.

"כולנו מנסים להבין למה אנחנו לא מצליחים לשחק יחד. אנחנו צריכים לחזור לשחק אחד בשביל השני, כי כרגע זה לא קורה", הוא הודה. "יותר מדי פעמים אנחנו משחקים כדורסל של אחד על אחד, וככה לא נראה כדורסל שקבוצה אמיתית משחקת. יש הרבה בעיות תקשורת בקבוצה, אנחנו לא מדברים אחד עם השני על המגרש בכלל, וזה פוגע בנו מאוד בשני צידי המגרש. אין לנו יציבות ואין לנו תקשורת, וזאת בעיה קשה. זה נמשך ככה לאורך כל העונה".

משבר האמון של הוויזארדס מגיע על רקע הרחשים והשמועות בנוגע לטריידים שעתידים להתבצע עד ה-10 בחודש, אז יגיע הטרייד דדליין. למרות שבימים האחרונים דווח על סיכוי הולך וגובר שבראדלי ביל יועבר בטרייד - בין היתר משום שהוא לא מוכן להתחייב להישאר בוויזארדס לטווח ארוך - מארק סטיין מ"ניו יורק טיימס" טוען שהסיכויים שזה יקרה "מאוד לא סבירים".

עוד בוואלה!

לברון חזר והוביל קאמבק של הלייקרס, ווסטברוק שוב סופסל במאני טיים

לכתבה המלאה
שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל מאוכזב. Justin Ford, GettyImages
מי ישלם את המחיר כדי לרצות אותו? בראדלי ביל/GettyImages, Justin Ford

לדבריו, התוכנית של הוויזארדס היא "לבנות את הקבוצה סביב ביל", ולהוסיף לצידו שחקנים בכירים שיתאימו לו ויעזרו לקבוצה להשתפר ולהיות לכל הפחות במאבקי הפלייאוף. "כמה וכמה שחקנים של הוויזארדס הוזכרו כמועמדים לעבור בטרייד לקבוצות אחרות. השמועות הן שמונטרז הארל, תומאס בריאנט ובעיקר ספנסר דינווידי זמינים לטרייד. לגבי ביל - אלא אם הוא יפנה להנהלה וידרוש באופן חד משמעי להעביר אותו לקבוצה אחרת, אין שום כוונה להעלות את השם שלו במשא ומתן עם קבוצות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully