וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון לשחקניו: "היו לי מחשבות לקום וללכת"

8.2.2022 / 19:37

מאמן מ.ס. אשדוד לא חיכה וכבר היום אחר הצהריים ערך לשחקניו אסיפה יצרית במהלכה שיתף כי שקל אמש בתום התבוסה למכבי חיפה, אפילו לעזוב את הקבוצה. המאמן מתח ביקורת חריפה על תפקוד מרבית השחקנים

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:6/ספורט1

רן בן שמעון שקל את המשך דרכו בסיום התבוסה 6:0 אמש (שני) של מ.ס. אשדוד למכבי חיפה. בן שמעון שיתף היום בתחושותיו את שחקני מ.ס. אשדוד באסיפה יצרית שערך להם. בדרך כלל מאמנים לא מדברים למחרת משחק ונותנים לדברים להתקרר, אבל בן שמעון פתח כבר היום את מה שיושב עליו מול השחקנים והראה להם גם קטעי וידאו עם אירועים מקצועיים רעים מאוד מבחינת אשדוד במשחק אמש בחיפה.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
שקל את צעדיו. בן שמעון/מאור אלקסלסי

כאמור במהלך דבריו אמר בן שמעון לשחקנים: "היו לי מחשבות קשות אחרי המשחק כולל לקום וללכת. זו לא דרכי ואתם יודעים היטב שאני תמיד אהיה הראשון שיאמין בכם, אבל אחרי ההופעה שלנו אמש גם ללכת עבר לי בראש".

בן שמעון מתח ביקורת חריפה כלפי שחקני המפתח של הקבוצה ולא הותיר כמעט אף אחד נקי. הוא דיבר על עטאא ג'אבר וקני סייף. הוא דיבר גם על זוהר זסנו, ממנו הוא מצפה לכל כך הרבה אחרי שהוא מטפח אותו כמגן ימני כבר שנתיים ונקב גם בשמות של שחקנים נוספים שאיכזבו אותו .

עוד בוואלה

כעס במ.ס. אשדוד על אוואני וסייף. בן זקן: "לא ראיתי דבר כזה"

לכתבה המלאה
שחקני מ.ס. אשדוד מאוכזבים. מאור אלקסלסי
אף אחד לא נותר חף מביקורת. שחקני מ.ס. אשדוד/מאור אלקסלסי

הדברים של בן שמעון מגיעים גם אחרי האסיפה שערך אמש ג'קי בן זקן עם השחקנים בחדר ההלבשה בחיפה. גם בן זקן מתח ביקורת חריפה כלפי שחקניו, כפי שפורסם כאן הבוקר, ודרש מהם להתעשת ולחזור לעצמם כבר בשבת מול הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully