וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס במ.ס. אשדוד על אוואני וסייף. בן זקן: "לא ראיתי דבר כזה"

8.2.2022 / 6:57

הלם בקבוצה מעיר הנמל אחרי התבוסה למכבי חיפה. האיש החזק לשחקנים: "יש לכם 5 ימים להחליט איך אתם משכיחים מה שהיה כאן"

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:6/ספורט1

תחושות קשות במ.ס. אשדוד בעקבות התבוסה למכבי חיפה אמש (שני). במשך דקות ארוכות ישבו שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה באיצטדיון כשהם בהלם מוחלט. התבוסה 6:0 לאלופה לא תישכח עוד זמן רב, אבל הראשון שניסה כבר לראות את העתיד היה ג'קי בן זקן שנכנס לדבר עם השחקנים ואמר בשקט יחסי: "22 שנה אני במ.ס. אשדוד ולא ראיתי מה שראיתי הערב. יש לכם חמישה ימים להחליט איך אתם משכיחים את מה שהיה כאן. לא בשביל מ.ס. אשדוד, אלא בשביל עצמכם. שכל אחד יחשוב עד המשחק בשבת, לאן הוא רוצה לקחת את השבוע הזה".

הדברים של בן זקן נאמרו בטון רגוע יחסית, אבל העצבים בקבוצה היו בשיא במהלך המשחק. הכעס היה עצום. על טימותי אוואני שהפקיר את חבריו, עשה עבירה מטופשת על דין דוד והותיר את השחקנים בנחיתות מספרית מול מכבי חיפה האימתנית כבר מהדקה הרביעית.

קני סייף שחקן מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
באשדוד מאוכזבים מכך שאיפשר לאצילי לחגוג באגף. סייף/מאור אלקסלסי

כעס על קני סייף שקיבל את עומר אצילי באגף ולא עשה מולו שום פעולה הגנתית שתמנע את חגיגת השערים של קשר מכבי חיפה. וכעס על עוד שחקנים רבים שלא מילאו הוראות וברחו מהמשחק. אחד מהם אמר אמש באוטובוס בדרך לאשדוד: "התפללתי שהמשחק כבר יגמר ושהתוצאה לא תהיה יותר גרועה. קיוותי שהסיוט הזה כבר יסתיים. זה היה משחק שכל אחד יזכור לעוד הרבה שנים".

בקבוצה ינסו להכשיר לשבת את חמודי כנעאן, גיל כהן ויואב ג'רפי אבל לא בטוח שהם יוכלו לשחק. "כרגע אף אחד לא מדבר על פלייאוף עליון. כמו שנראינו, אנחנו לא ראויים לסיים בין 6 הראשונות וזו תהיה תעודת עניות לליגה, אם נסיים בין 6 הראשונות ונעפיל לפלייאוף העליון. גם בעשרה שחקנים, אי אפשר להתבזות ככה".

תוצאות משחקי המחזור ה-21:

בני סכנין - הפועל תל אביב 0:1
מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 0:1
מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:3
הפועל באר שבע - מכבי נתניה 0:1
הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:1
בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0

מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:6

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully