וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן אריקסן: "צריך לראות איך הלב יגיב, אך אני מרגיש טוב"

הדני לא יערוך את הופעת הבכורה בברנטפורד נגד מנצ'סטר סיטי (רביעי, 21:45, ספורט2), אבל בריאיון שהעניק סיפר: "יומיים אחרי שהתמוטטתי ביורו, ידעתי שאחזור לשחק"

ההתמוטטות של שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן במהלך המשחק מול פינלנד/ספורט1

כריסטיאן אריקסן לא יערוך את הופעת הבכורה שלו בברנטפורד כבר מחר (רביעי, 21:45, ספורט2) נגד מנצ'סטר סיטי, אבל בקרוב מאוד הקשר הדני יעלה שוב לכר הדשא ועל פי ריאיון שהעניק היום, יומיים אחרי שהתמוטט הוא ידע שיחזור לשחק כדורגל.

שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן מפונה מהמגרש. רויטרס
הקאמבק קרוב מתמיד. כריסטיאן אריקסן לאחר ההתמוטטות ביורו/רויטרס

לפני יותר מחצי שנה הוא צנח במהלך משחקה של נבחרת דנמרק נגד פינלנד ביורו, לאחר מספר חודשים התיר את חוזהו באינטר ובחלון ההעברות של ינואר הוא שב לאנגליה כשחתם בשורות העולה החדשה. השבוע אריקסן החל להתאמן עם חבריו החדשים והמאמן הדני תומאס פרנק, שמכיר את הקשר היטב מתקופתם המשותפת כמאמן וכשחקן בנבחרות הצעירות של דנמרק, הבהיר שייתן לו זמן נוסף עד שיעניק לו מקום בסגל ובהרכב, אבל באנגליה כבר לא יכולים לחכות וגם קבוצתו החדשה ממנפת את הגעתו.

"בדרך לבית החולים, אמרתי לסברינה (ארוסתו) שאולי כדאי שאשאיר כאן את נעלי הכדורגל", סיפר אריקסן בריאיון לאתר הרשמי של הדבורים, "אחרי יומיים דיברתי אחרת. זה היה הרגע שהבנתי מה קרה לי, עברתי סדרת בדיקות מקיפה והתחלתי לשאול כל הזמן אם אוכל לחזור לשחק. בשלב מסוים אמרו לי אולי שאוכל לחזור, אבל שזה יהיה תהליך שעליי לעשות בזהירות. היו המון בדיקות כדי לבדוק איך עובד הלב שלי ולשמחתי לא נמצא שום דבר חריג והכל היה תקין. מאותו רגע, בכל חודש לחצתי ופעלתי יותר כדי לחזור לשחק. הרופאים אמרו לי שעליי להיות סבלני ואני סמכתי על הצוותים הרפואיים ועקבתי אחר ההוראות שלהם עד שהרגשתי בנוח והחזרה לכדורגל הרגישה נורמלית וטבעית, אבל אני גם זוכר שנורמלי עבורי זה לא כמו עבור כל אחד אחר".

עוד אמר הקשר על חזרתו לאימונים: "כשבפעם הראשונה התאמנתי עם כדור והרגשתי את הדשא, אז הכל התחיל לחזור. ההתרגשות להיות באצטדיון ועם קבוצה עלתה לי ואני כבר נכנסתי לכושר והייתי גם חזק מנטלית, הייתי במקום טוב ורק הייתי צריך לחזור לשחק כדורגל כדי להשיב את הטאץ' שלי ולחזור לכושר של פעילות ספורטיבית. אנחנו נראה איך יגיבו הלב והגוף שלי, אבל אני מרגיש טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully