וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת החיסול בפורטלנד נמשכת: סי ג'יי מקולום בדרך לניו אורלינס

חברו של לילארד בקו האחורי עוזב יחד עם נאנס וסנל, הבלייזרס מקבלים מהפליקנס ארבעה שחקנים ושלוש בחירות דראפט

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

יומיים לסיום חלון הטריידים ב-NBA, השוק מתחיל להתחמם. אחרי שהעבירה את נורמן פאוול ורוברט קובינגטון לקליפרס, פורטלנד ממשיכה במכירת החיסול ועל פי דיווחים בארצות הברית, הערב (שלישי) היא העבירה את סי ג'יי מקולום לניו אורלינס פליקנס.

הטרייד המלא

בנוסף למקולום, גם לארי נאנס ג'וניור וטוני סנל עברו לפליקנס, כאשר מי שעושים את הדרך ההפוכה הם ג'וש הארט, תומאש סטוראנסקי, ניקיל אלכסנדר ווקר ודידי לוזאדה. הפליקנס אף יוסיפו בחירת סיבוב ראשון ובחירת סיבוב שני לעסקה. הקבוצה מלואיזיאנה חיפשה בתקופה האחרונה גארד בכיר שיחבור לקו הקדמי המוכשר, ואחרי שכשלו בניסיון להחתים את קייל לאורי בקיץ האחרון, כעת הם יקוו שמקולום יענה על הדרישות שלהם. מקולום חתום על חוזה בשווי 100 מיליון דולר עד לסיום עונת 2023/24.

הגארד שנבחר במקום התשיעי בדראפט 2013 שיחק כל הקריירה בבלייזרס ושיתף פעולה בקו האחורי עם דמיאן לילארד. כעת, השחקן המשתפר של 2016 יגיע לקבוצתו השנייה בקריירה, שם ישתף פעולה עם ברנדון אינגרם, ובתקווה שבהמשך גם עם זאיון וויליאמסון, שלא שיחק מאז העונה שעברה.

עוד בוואלה!

הלחץ גובר, המשבר נמשך, אבדיה במתח: וושינגטון "מתכננת מהלך קריטי"

לכתבה המלאה

עידן חדש בניו אורלינס

שתי הקבוצות נאבקות זו בזו על המקום בפלייאין. הפליקנס מדורגים במקום העשירי במערב עם מאזן 32:21, עוד הבלייזרס שמדורגים במקום ה-11 צמודים אליהם עם מאזן 33:21.

ב-564 משחקים במדי הבלייזרס, מקולום העמיד ממוצעי קריירה של 19 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק. העונה מקולום קולע 20.5 למשחק (הכי נמוך מאז עונתו השנייה בליגה) וצולף ב-38% מחוץ לקשת. אחרי שהחל את הקריירה במדי הלייקרס ועבר לפליקנס במסגרת הטרייד אל אנתוני דייויס, הארט יגיע כעת לקבוצתו השלישית בקריירה. העונה הארט העמיד ממוצעי שיא של 13.4 נקודות ו-4.1 אסיסטים, כאשר הוא מלקט 7.8 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully