וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניס הביסה 1:4 את מארסיי, גם ורסאיי מהליגה הרביעית בחצי הגמר

ג'סטין קלייברט כיכב בדרבי של הריביירה עם צמד ובישול, שער ושני בישולים לאנדי דלור. ורסאיי ניצחה 4:5 בפנדלים את ברז'ראק

תקציר: ניס - מארסיי 1:4 (רבע גמר הגביע הצרפתי)/ספורט1

מונאקו הייתה העולה הראשונה לחצי גמר הגביע הצרפתי אחרי ניצחון 0:2 על אמיין, והערב (רביעי) הצטרפו אליה הסינדרלה ורסאיי, שניצחה בפנדלים את ברז'ראק ברבע גמר בין שתי נציגות הליגה הרביעית, וניס שהביסה 1:4 את מארסיי בדרבי של הריביירה. מחר נאנט תארח את באסטיה מהליגה השנייה בקרב על הכרטיס האחרון.

ג'סטין קלייברט שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
המשחק הכי טוב שלו מאז המעבר לניס. ג'סטין קלייברט/רויטרס

ניס - מארסיי 1:4

האם ניס בדרך לתואר ראשון מאז 1997? אחרי שהדיחה את פריז סן ז'רמן בשמינית הגמר, הקבוצה של כריסטוף גאלטייה ניערה מדרכה גם את היריבה המושבעת מארסיי, בדרבי שהפעם הגיע לסיומו ללא בעיות מצד האוהדים. האורחת חגגה ראשונה בזכות שער עצמי של מלווין באר בדקה השלישית, אבל שבע דקות לאחר מכן אנדי דלור בישל לאמין גואירי ובדקה ה-29 הכין גם לג'סטין קלייברט שניצל היטב את השיבוץ המוזר של הבלם וויליאם סאליבה כמגן ימני ונגח פנימה. שחקן הכנף ההולנדי חגג צמד ראשון בקריירה (היה לו שלושער אחד במדי אייאקס בנובמבר 2017) עם טיל אדיר למשקוף ופנימה בדקה ה-49, רגע אחרי ששער נפסל לסדריק בקאמבו בצד השני. בדקה ה-61 קלייברט החזיר בישול לדלור ומארסיי עוד יצאה בזול. הסיכוי היחיד של התכולים להשיג תואר העונה יהיה בקונפרנס ליג.

עוד בוואלה!

בנזמה בספק גדול לפריז סן ז'רמן, צרות גם אצל הצרפתים

לכתבה המלאה
חורחה סמפאולי מאמן מארסיי. רויטרס
יותר מדי סיבות להיות עצבני. חורחה סמפאולי/רויטרס

ברז'ראק - ורסאיי 5:4 בפנדלים (1:1 ב-90 דקות)

בעיירה פריז'ו בדרום מערב צרפת, קיבלנו הערב רגע היסטורי, כאשר ורסאיי העפילה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הגביע הצרפתי, אחרי רבע גמר פיקנטי שהפגיש שתי קבוצות קטנות מהליגה הרביעית וגם סיפק דרמה גדולה. ברז'ראק, שכמו ורסאיי מוליכה את הבית שלה בליגה הרביעית, הדהימה עם 0:1 על סנט אטיין בסיבוב הקודם, אבל הפעם הסתבכה בעקבות שער מזווית קשה של אינזה דיאראסובה בדקה ה-14. המחליף כריסטופר איבאיי הורחק בדקה ה-79 והאורחת התקשתה ב-10 שחקנים, עד שספגה את השוויון בדקה האחרונה מהמחליף אקסל טרסנס. בדו-קרב מהנקודה הלבנה, רק קווין מינגואה המקומי החמיץ עם בעיטה לקורה ונתן את האות לחגיגות גדולות בכיכר נוטרדאם בעקבות ההישג של הקבוצה מהפרבר הפריזאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully