וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתח זיו מגלה: "אמרתי בחדר ההלבשה: 'פאק כולם, אנחנו קבוצה טובה, בואו נהנה'"

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 7:29

מכבי תל אביב יצאה מבור משמעותי ברבע גמר גביע המדינה בדרך לניצחון בכפר בלום בזכות שיפור הגנתי. הגארד הישראלי מכוון לדרבי בחצי הגמר: "הם ניצחו אותנו פעמיים העונה, הניצחון הזה יכול להיות מתוק כפליים"

תקציר: ברצלונה - אוברדוירו 67:83/ספורט1

מכבי תל אביב העפילה אמש (שני) לחצי גמר גביע המדינה בזכות ניצחון 77:88 על הפועל גליל עליון ברבע הגמר במשחק שנערך בכפר בלום. הצהובים יפגשו בחצי הגמר ביום שני הקרוב את הפועל תל אביב, במשחק שמתוכנן להיערך בשעה 21:15, ומכירת הכרטיסים אליו צפויה להיפתח בקרוב כשכל קבוצה אמורה לקבל כ-4,200 כרטיסים.

משחק רבע הגמר הבליט את חוסר היציבות שמאפיין את הצהובים העונה. במחצית הראשונה נקלעה מכבי לפיגור משמעותי, הציגה כדורסל הגנתי רע וירדה למחצית כשהיא סופגת 54 נקודות. במחצית השנייה עצרה מכבי את גליל על 23 נקודות, מתוכן 7 נקודות בלבד ברבע השלישי, ושייטה לניצחון בצורה משכנעת.

שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס. לילך וייס רוזנברג
התעוררו בזמן/לילך וייס רוזנברג
שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. לילך וייס רוזנברג
ושוב, הרבה לחץ השתחר/לילך וייס רוזנברג

במכבי סיפרו אחרי המשחק על שיחה נוקבת בחדר ההלבשה, כשאחד השחקנים הקוליים ביותר היה יפתח זיו שסיים את המשחק עם 10 נקודות. "דיברנו אחד עם השני, ואמרנו שאנחנו צריכים להרים את האינטנסיביות, קיבלנו 50 ומשהו נקודות זה לא תואם אותנו ואת האופי שאנחנו רוצים להציג, זה מסר להזכיר לכולם מי אנחנו", אמר זיו וסיפר על דבריו בחדר ההלבשה: "אני יכול לומר מה אמרתי לכולם, "פאק כולם, פאק הכל מסביב, אנחנו קבוצה טובה ובואו נהנה, נשחק כדורסל". נהנינו לשחק הגנה, הסתכלנו על הספסל, 5 דקוןת לסוף הם עשו איזה 10 נקודות ב-15 דקות, זה מראה שאנחנו יכולים לעשות את זה".

שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו עם קיירי תומאס. לילך וייס רוזנברג
זיו: "קיבלנו 50 ומשהו נקודות במחצית, זה לא תואם אותנו ואת האופי שאנחנו רוצים להציג"/לילך וייס רוזנברג

במועדון פרגנו לאחר ההתמודדות לזיו, וכן לקינן אוואנס שקלע 11 מ-13 הנקודות שלו במחצית השנייה וגם לקיירי תומאס שבהופעה ראשונה בישראל תרם 8 נקודות. "בכל משחק במכבי אתה צריך לנצח, אמור לנצח ומכוון לנצח, יורוליג, גביע או ליגה, כל משחק צריך לתת הופעה ולהיות טובים. שמח על איך שסיימנו, על החצי הראשון נעשה חושבים על מה לא עבד, אבל זוכרים את הסוף והראינו מי אנחנו", המשיך זיו והתייחס לשיפור שלו לאחרונה ביכולת, "אני עובד קשה, התפקיד שלי במכבי הוא להיות שחקן מכבי לתת מעצמי אם זה דקה או 35 דקות, אני יודע מה אני שווה ומה אני יכול לתרום, כשיקראו לי לתרום אני אהיה שם".

למכבי מחכה משחק חשוב ביורוליג ביום חמישי הקרוב נגד צסק"א מוסקבה ביד אליהו, אך העיניים של כל אנשי המועדון לכיוון הדרבי ביום שני, משחק אותו מגדירים כמשחק עונה לכל דבר, "2:0 להם העונה, זה יהיה יותר מתוק לנצח אותם בחצי גמר, והניצחון הזה יהיה שווה כפליים", סיכם זיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully