וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצול אישיות: מחצית אחת הספיקה למכבי תל אביב בדרך לחצי גמר הגביע

הדאבליסטית הציגה הגנה אומללה בשני הרבעים הראשונים, אבל ספגה 23 בלבד בשארית המשחק והביסה 77:88 את הפועל גליל עליון, בדרך לדרבי חם בשלב הבא. ווילבקין (16) ואוואנס (13) בלטו

מכבי תל אביב עשתה הערב (שני) צעד ראשון לעבר הגנה על התואר מחזיקת גביע המדינה, עם ניצחון חוץ 77:88 על הפועל גליל עליון בדרך לחצי הגמר. הפועל תל אביב תהיה היריבה של הצהובים במשחק שיתקיים בשבוע הבא, ואחרי שהאדומים ניצחו בשני הדרבים הראשונים של העונה, כולל אחד ביד אליהו - תהיו בטוחים שיהיה שם קרב מרתק.

יאניס ספרופולוס שהחלים מקורונה חזר לעמוד על הקווים של מכבי תל אביב, אבל במחצית הראשונה לא ממש נראה שזה השפיע על שחקניו. מחזיקת הגביע, שהגיעה אחרי תצוגת נפל אצל באיירן מינכן ביורוליג, הציגה אמנם התקפה משופרת אבל ההגנה שלה הייתה מביכה לחלוטין. 54 נקודות קלעה גליל עליון בשני הרבעים הראשונים, כאשר למרות ששמטה יתרון דו ספרתי שהשיגה כבר בדקות הראשונות, בהפסקה היתרון עמד על 11 לזכות המארחת.

אלא שביציאה מחדר ההלבשה לרבע השלישי, הדאבליסטית הפכה לקבוצה אחרת לגמרי: הדאבליסטית השאירה את הצפוניים על 7 נקודות בודדות עד אמצע הרבע הרביעי, כאשר בצד השני שלישיית הגארדים - סקוטי ווילבקין, קינן אוואנס ויפתח זיו, הובילו את מכבי תל אביב למהפך ופתיחת פער שצמח ל-22 נקודות בשיאו. בשורה התחתונה, למרות ניצחון חד, חלק וחשוב, אין ספק למאמן היווני יש הרבה חומר למחשבה לקראת יום חמישי, אז הקבוצה שלו תארח את צסק"א מוסקבה ביורוליג, לפני שתמשיך לדרבי בחצי גמר הגביע.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. לילך וייס רוזנברג
מחצית אחת הספיקה. שחקני מכבי ת"א חוגגים בסיום/לילך וייס רוזנברג
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. לילך וייס רוזנברג
חזר לעמוד על הקווים ויצא עם ניצחון. יאניס ספרופולוס/לילך וייס רוזנברג

קלעו להפועל גליל עליון: איתי מושקוביץ 18 (4/7 ל-3), אייק אירייבו 13, סאבון לואיס, נמרוד לוי וברייס וושינגטון (3 חסימות) 10 כל אחד, אייזיאה אייזנדורף 7, גבי צ'אצ'אשווילי 5, 9 ריבאונדים ו-3 חטיפות, כרם משעור ורון כהן 2 כל אחד.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 16, קינן אוואנס 13, יפתח זיו 10, רומן סורקין (7 ריבאונדים ו-2 חסימות) ואנטה ז'יז'יץ' 9 כל אחד, קיירי תומאס 8, עוז בלייזר 7, ג'ייק כהן 6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איתי מושקוביץ, הפועל גליל עליון מול סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
מושקוביץ הצטיין, אבל גליל עליון נעלמה במחצית השנייה/לילך וייס רוזנברג
מאמן הפועל גליל עליון ברק פלג. לילך וייס רוזנברג
יעבור להתרכז בליגה. ברק פלג/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

רבע 1:

לואיס פתח עם חטיפה וסל קל, ווילבקין קלע ראשון בצד השני ונמרוד לוי השיב בשלשה. ז'יז'יץ' עלה על הלוח, לואיס הלך לקו ודייק פעמיים, תומאס צלף מחוץ לקשת אבל צ'אצ'אשווילי הטביע ואירייבו הוסיף 4 נקודות במהלך אחד. סל של לוי ועוד שלשה של לואיס קבעו 7:18 ושלחו את ספרופולוס לבקש פסק זמן ראשון. ז'יז'יץ' חזר ממנו עם נקודות, ווילבקין קלע שלשה ראשונה וקיזז למינוס 6, לפני שהקרואטי הוסיף עוד נקודה מהקו. 6 נקודות של זיו הובילו להשלמת המהפך וסגירה של ריצת 2:18, אותה חתם ווילבקין בשלשה קשה שעשתה 20:25 למכבי. מושקוביץ' ולוי דאגו להשוות, תומאס וג'ייק כהן החזירו את הפער ל-4, עוד סל של מושקוביץ' סגר את הרבע על 27:29 לאורחת.

שחקני הפועל גליל עליון אייק אירייבו, גבי צ'אצ'אשווילי. לילך וייס רוזנברג
הפתיחה הייתה של המארחת. צ'אצ'אשווילי עם אירייבו/לילך וייס רוזנברג

רבע 2:

אירייבו הפך את התוצאה בשלשה ומושקוביץ הלוהט הוסיף עוד אחת, זיו ו-וושינגטון החליפו סלים, וויליאמס קלע פעמיים מהקו אבל אירייבו ומושקוביץ, שהגיע לדו ספרתי, העלו את גליל ל-33:40. סל של וויליאמס נענה בנקודות של וושינגטון מנגד, ווילבקין צלף לשלוש מהפינה. אחרי קליעות עונשין של צ'אצ'אשווילי, וויליאמס קלע אחת בצד השני אבל ביצע עבירה בלתי ספורטיבית, שסידרה ללוי 2 נקודות ואז לוושינגטון ליי אפ קל - 39:47. אירייבו החטיא אחת משתיים מהקו, אך האורחת המשיכה לא לשמור ואייזנדורף הניח שתיים ללא הפרעה בדרך ליתרון 11. בלייזר צימק, לואיס וצ'אצ'אשווילי קלעו נקודה כל אחד ואחרי סל של אוואנס, משעור הגדיל ל-43:54 בהפסקה.

שחקני הפועל גליל עליון מתעמתים עם שחקני מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
האדרנלין הוביל גם לעימות קטן, בין אייזנדורף לזיו/לילך וייס רוזנברג
אייק אירייבו, הפועל גליל עליון. לילך וייס רוזנברג
עד ההפסקה זה נראה מצוין, בהמשך פחות. אירייבו/לילך וייס רוזנברג

רבע 3:

ההגנה של מכבי התעוררה ושרדה כמעט 3 דקות בלי לספוג, כשכהן, ז'יז'יץ' ואוואנס ניצלו זאת כדי להוריד ל-5 הפרש, אירייבו הגיב בשלשה אבל ווילבקין ואוואנס הקטינו ל-57:53 ושלחו את פלג לפסק זמן. ליי אפ של נמרוד לוי נענה בזריקת וו מוצלחת של ז'יז'יץ', בלייזר הניח עוד שתיים ו-ווילבקין פספס הזדמנות להשוות, אבל אז כיפר בסל מדהים שהשלים מהפך - 59:60. אוואנס הגדיל בשלשה, הוסיף הטבעה ואחרי שוושינגטון צימק, זיו החזיר בדאנק עצום. סורקין קלע על הבאזר, בדרך ל-61:69 בתום 30 דקות.

שחקני מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
ההגנה התעוררה ברבע השלישי. שחקני מכבי תל אביב/לילך וייס רוזנברג
סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
סיפק את הסחורה גם הערב. סקוטי ווילבקין/לילך וייס רוזנברג

רבע 4:

אוואנס העלה את האורחת ליתרון דו ספרתי ראשון, סורקין הגדיל בשני סלים וחטיפה של אוואנס סידרה לוויליאמס הטבעה, אחרי זריקת בונוס מהקו הפורוורד קבע 61:78. בלייזר תפר עוד שלשה וסורקין פתח הפרש שיא של 22 נקודות, כחמש דקות לסיום. מזה גליל עליון כבר לא הצליחה להתאושש ולמרות שהקטינה את הנזק לקראת הסוף, וויליאמס, סורקין ובלייזר קבעו את התוצאה הסופית - 77:88.

קינן אוואנס שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
גם הוא היה מהבולטים במכבי. קינן אוואנס/לילך וייס רוזנברג
שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס. לילך וייס רוזנברג
מכבי תל אביב תחגוג גם בדרבי? דרק וויליאמס/לילך וייס רוזנברג

במשחק השני בחצי גמר גביע המדינה, בני הרצליה תפגוש את הפועל חולון - כפי שנקבע בהגרלה אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully