וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי הקלעים: התנאים שהציב רוטנשטיינר והקריטריונים למאמן הבא

7.2.2022 / 16:00

הדרישות שההתאחדות התקשתה לעמוד בהן, ההעדפות של חסון למחליף והמטרה הברורה לקמפיין הקרוב. הסיבות לפרידה מהאוסטרי וכל מה שיקרה עם מאמן נבחרת ישראל

תקציר: ישראל - איי פארו 2:3/ספורט1

עד חודש מאי ההתאחדות לכדורגל תמנה מאמן לנבחרת ישראל במקומו של וילי רוטנשטיינר, שסיים את תפקידו היום (שני), כאשר העדיפות הברורה תהיה למאמן זר. התקציב יעמוד על כ-250 אלף יורו נטו לעונה, הסכום לו זכה האוסטרי. מרקו בלבול יהיה בכל מקרה זה שידריך את הנבחרת מול גרמניה ורומניה בחודש הבא, אבל קרוב לוודאי שלא יקבל מינוי קבוע.

כבר בסוף השבוע האחרון בישר יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון לרוטנשטיינר כי הוא לא ימשיך לקדנציה נוספת. הבוקר נפגשו השניים במשרדי ההתאחדות וסיכמו סופית מה ייצא לתקשורת כשלמקום הוקפץ ראש מערך ההסברה של ההתאחדות שלומי ברזל, כדי שינסח את ההודעה שיצאה לעיתונות.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. דני מרון
עד מאי יימצא לו מחליף. וילי רוטנשטיינר/דני מרון

שתי סיבות עיקריות הובילו לפרידה: הראשונה היא שחסון חש כי הוא רוצה לתת צ'אנס לאיש מקצוע אחר שינסה לעשות את הצעד הבא ולפרוץ את גבולות הטורניר הגדול שהנבחרת הלאומית לא מצליחה לכבוש זה עשרות שנים. המאמן הבא יקבל כמשימה ברורה - העפלה ליורו 2024.

הסיבה השנייה שהובילה לפרידה מרוטנשטיינר, היא הצבת תנאים ודרישות מצידו של המאמן היוצא, שההתאחדות לא היתה יכולה למלא. רוטנשטיינר לא בא לפגישות עם חסון בחודשיים האחרונים ואמר "קח אותי". בכל הפגישות הוא דיבר על אמצעים שהוא מבקש ושבלעדיהם יהיה לו קשה לעמוד במשימה. מדובר בתנאים שהיה קשה להתאחדות לעמוד בהם והם הוסיפו משקל סגולי מכריע להחלטה להיפרד.

אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
דרישותיו של רוטנשטיינר היו גדולות. אורן חסון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

יש לציין כי מערכת היחסים בין רוטנשטיינר לחסון היתה מצויינת ונותרה טובה מאוד גם אחרי ההחלטה של האחרון. מבחינה מקצועית חסון יקווה כעת להשיג יותר ממי שימנה, והוא ייקח לעצמו שלושה חודשים כדי לבחור את האיש שהוא ימצא כהכי מתאים לעמוד ביעדים של ההתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully