וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אוז'בולט: "למדתי בדורטמונד את כל מה שאני יודע"

חלוץ הפועל חיפה התראיין בסלובניה: "בפעם הראשונה בקריירה אני משחק בכנף וזה מתאים לי. הכדורגל בישראל מצוין"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

מבין השחקנים הזרים שהגיעו העונה לליגת העל, החלוץ הסלובני של הפועל חיפה, אלן אוז'בולט, הוא אחד המוצלחים שבהם. לחלוץ בן ה-25 עשרה שערי ליגה עד כה (שווה לדין דוד ולחברו אלון תורג'מן במקום השני), ובשני המשחקים היחידים בהם לא שיחק העונה בליגה, קבוצתו הפסידה ולא כבשה, כולל ב-1:0 אתמול (ראשון) להפועל חיפה. אחרי למעלה מחצי שנה בארץ, אוז'בולט התראיין במולדתו וסיפר על תקופתו בכרמל עד כה.

אלן אוז'בולט שחקן הפועל חיפה מול אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
משחק באגף, וזה מתאים לו. אוז'בולט/מאור אלקסלסי

"בפעם הראשונה בקריירה אני משחק בכנף. פעם לא אהבתי את זה, אבל היום אני יכול להגיד שזה תפקיד שמתאים לי כי אני שחקן שהיתרון שלו הוא המהירות", סיפר אוז'בולט.

הסלובני בן ה-25 הושאל להפועל חיפה מסלובן ברטיסלבה והאדומים מהכרמל יוכלו לרכוש אותו בתום העונה. לפני כן שיחק בכמה קבוצות, בין היתר במילואים של דורטמונד.

"המטרה שלי הייתה להגיע לקבוצה השנייה של דורטמונד ולנסות להתקדם משם. ברור שאפילו לא חלמתי לתפוס את המקום של פייר אמריק אובמיאנג בהרכב, אבל קיוויתי שאוכל להגיע לליגה השנייה בגרמניה", סיפר, "בסופו של דבר זה לא עבד, אבל אני לא מצטער שהגעתי לשם כי בדורטמונד למדתי את כל מה שאני יודע".

עוד בוואלה!

"אנחנו לוזרים": הפועל חיפה מבקרת את עצמה וזועמת על השיפוט

לכתבה המלאה
אלן אוז'בולט שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הפועל חיפה לא מצליחה לכבוש בלעדיו. אוז'בולט/מאור אלקסלסי

על הפועל חיפה הוסיף: "המטרה היא לסיים במקום הרביעי כדי להגיע לאירופה. אנחנו קצת מאחורה, אבל זה בהישג ידינו. ישראל? אפילו שני אחוז ממה ששומעים ומספרים אינו נכון. זו מדינה שקטה, נחמדה, האנשים אדיבים. הכדורגל כאן טוב מאוד והאצטדיונים מלאים. בדרבי החיפאי שיחקתי מול 30 אלף צופים".

אוז'בולט הצטיין בנבחרות הצעירות של סלובניה, אבל לבוגרת מעולם לא הוזמן. הוא אמר: "אני עובד קשה בשביל לקבל זימון לנבחרת, אבל אין לי ציפיות. אם זה לא יקרה, אני לא אהיה מאוכזב. בסלובניה יש הרבה כדורגלנים מצוינים. אני מקווה שזה יקרה יום אחד, אבל אני לא 'שובר את הראש' בנושא הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully