וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לוזרים": הפועל חיפה מבקרת את עצמה וזועמת על השיפוט

7.2.2022 / 9:28

החיפאים ספגו בתוספת הזמן והפסידו 1:0 לחדרה, כעס על פסילת השער של אראל: "אחרי שלוש דקות בדיקה השופטים קבעו שהציפורן הייתה בנבדל"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

אכזבה אדירה בהפועל חיפה אחרי שהפסידה אתמול (ראשון) 1:0 להפועל חדרה בצורה דרמטית עם שער עמוק בתוספת הזמן. בקבוצה העבירו ביקורת עצמית גדולה. "אנחנו לוזרים", אמר שחקן בקבוצה, "אי אפשר לקבל גול כזה בדקה כזו מול יריבה שמתמודדות מולנו ישירות על הכרטיס לפלייאוף העליון".

בחיפה לא הציגו משחק גדול אך הראו הקרבה והיו משוכנעים שהם שווים לפחות נקודה. "לא נפלנו מחדרה וגם עלינו עליה, אסור לעשות עבירות כאלה בדקה כזו ובטח שלא לספוג שער כזה", אמר שחקן אחר בקבוצה, "עכשיו המשימה תהיה קשה הרבה יותר".

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חדרה מול דור מלול שחקן הפועל חיפה. שלומי גבאי
ביקורת עצמית בכרמל. מלול מול פלקושצ'נקו/שלומי גבאי

לצד הביקורות העצמיות, בחיפה זעמו על צוות השיפוט ובייחוד על פסילת השער של גל אראל. "שלוש דקות השופטים לא מצליחים לקבוע אם יש נבדל או לא ובסוף מחליטים שהציפורן הייתה באופסייד", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "הם פשוט הרסו את המשחק". בסיום זעם גם חנן ממן על השופט ורק לאחר שאנשי המועדון לקחו אותו מהמקום הוא סיים דין ודברים עם השופט שלומי בן אברהם. ממן זעם על השריקה לעבירה שלטענתו לא הייתה.

בכרמל מקווים כעת שאלן אוז'בולט יהיה כשיר למשחק מול בי סכנין. "זה משחק של להיות או לחדול", אמרו במועדון, "למרות ההפסד הכל עדיין צפוף, אם ננצח את סכנין נוכל לעשות את זה ולהיות בפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully